Menu

piatok 17. januára 2014

Garnier Essential Sensitive odličovač 2 v 1

V tomto príspevku si zhodnotíme odličovač na tvár aj oči od Garnier z línie Essentials Sensitive.

O produkte:

Tento odličovač je určený na odličovanie mejkapu, aj vodeodolného, z tváre a očí. Je určený pre citlivú pleť, keďže neobsahuje parfum, alkohol a farbivá. Tento produkt je vytvorený na olejovej báze a pred použitím ho treba pretrepať, aby sa obe zložky zmiešali. 

Hodnotenie:

Odličovače, ktoré možno použiť na oči aj na tvár, navyše aj na vodeodolný mejkap, mám vo všeobecnosti najradšej. Jeden produkt, ktorý dokáže všetko, výrazne šetrí čas aj peniaze. 

Tento produkt je na olejovej báze a po použití vám jemná vrstva oleja zostane na tvári. Vyskúšala som už viac olejových odličovačov a tento zanechal najviac oleja na tvári, čo ma veľmi nenadchlo.

Odličovač je určený pre citlivú pleť, napriek tomu ma občas po použití štípali oči, zrejme z väčšieho množstva oleja. 

Na druhej strane však dokáže bez akejkoľvek námahy perfektne odstrániť vodeodolný mejkap. Oči netreba drhnúť, stačí vatový tampón s produktom priložiť, chvíľu podržať a mejkap sa odstráni. 

Podľa mňa sú však na trhu lepšie 2 v 1 odličovače, ktoré bez drhnutia odstránia aj vodeodolný mejkap a nezanechajú žiaden zbytok na pokožke. Tento odličovač mi nesadol hneď od začiaku, napriek tomu som ho použila skoro celý a môj názor sa nezmenil, preto si ho neplánujem kúpiť ešte raz. 

Celkové hodnotenie: 2 z 5. 



Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára