Menu

sobota 15. februára 2014

BIODERMA Sébium Pore Refiner - sérum

Sébium Pore Refiner od Biodermy je sérum na stiahnutie kožných pórov. Koncentrát sa rýchlo vstrebe do pokožky a zanechá pleť hladkú na dotyk. 


Produkt má výraznú vôňu. Je biely a má ľahkú konzistenciu, po rozotrení ho na pleti neuvidíte, úplne vsiakne do pokožky, ale zanechá na nej hladkú vrstvu. 


Ja ho používam ako podklad pod mejkap. Jeho použitie je veľmi jednoduché, sérum si v tenkej vrstve rozotriete na T-zónu, do niekoľkých sekúnd sa vsiakne a zanechá na pokožke hladký film. Ten stiahne póry a kontroluje tvorbu mazu. Práve preto vynikajúco funguje ako podklad pod mejkap.

Ak máte mastnú pleť, Sébium Pore Refiner od Biodermy určite stojí za vyskúšanie.

Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Ďalšie hodnotenie podkladu pod mejkap: Garnier 5 sec Perfect Blur, Catrice Prime and Fine

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

2 komentáre:

  1. Luci mňa by zaujímalo, či ho môžem používať aj keď mám suchú pleť. Ja používam výrobky Hydrabio a Atoderm. Jedine čistiaci gél mám od Sébium a ten mi dosť vysušuje a sťahuje pokožku, tak po ňom používam micelárku Hydrabio a krém Atoderm. Všade naňho vidím pozitívne ohlasy, len asi nie je pre môj typ pleti. A potrebovala by som podobný prípravok, pretože mám dosť veľmi rozšírené póry v T zóne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Celý rad Sébium je na zmiešanú až mastnú pokožku, ale ja mám momentálne kvôli liekom pleť vysušenú a Pore Refiner používam a je v pohode. Povedala by som, ze na veľmi suchú pleť to už nebude, ale mierne suchá až normálna tento krém môže používať.Ak sa ho rozhodneš vyskúšať, tak si ho daj len priamo na póry, nie na celú tvár, keďže má sťahujúci účinok, tak aby si nemala ten pocit napnutej pleti. :)

      Odstrániť