Menu

nedeľa 16. februára 2014

GARNIER Micelárna voda

Micelárna voda slúži na odličovanie pleti, očí a pier. Obsahuje micely, ktoré zachytia nečistoty a preto si nemusíte tvár drhnúť, aby ste ju zbavili mejkapu. V tomto príspevku si zhodnotíme Micelárnu vodu od Garnier.


Som rada, že trend micelárnych vôd dorazil aj do našich drogérií. Predtým som si kupovala micelárnu vodu od Biodermy, ktorá je síce vynikajúca, ale aj dosť drahá (hodnotenie TU).

Táto voda od Garnier ma zaujala tým, že je vhodná pre citlivú pleť a neobsahuje parfumy. Nielenže pleť čistí pomocou micelov, ale zároveň obsahuje antioxidačný extrakt z Maringy, ktorý upokojuje pleť.

Balenie je naozaj veľké - 400 ml a cena okolo 5-7 €.

Keď som túto vodu vyskúšala, naozaj som si ju obľúbila. Jemne zbaví pleť všetkého mejkapu, aj vodeodolného, a špiny a baktérií, čo sa usadia na tvári počas dňa. Mňa neštípe v očiach, ani nespôsobila žiadnu alergickú reakciu. Je to ako naniesť si na kozmetický tampón obyčajnú vodu, ale narozdiel od obyčajnej vody, micelárna voda pleť dokonale vyčistí.

Micelárna voda od Garnier je naozaj účinná, dostupná a lacná, každému ju odporúčam.

Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Ďalšie hodnotenie micelárnej vody: L´Oreal Sublime Soft

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

2 komentáre:

  1. Ahoj, počuj je vhodná aj na odličovanie očí? Pretože pokožku viečka a celkovo okolia očí mám veľmi citlivú. Nepodráždi mi ju ešte viac?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Micelárne vody sú určené aj na odličovanie očí. Ja žiadny iný odličovač ani nepoužívam :) Micelárka je ako čistá voda - je priesvitná a bez vône. Netreba ju ani drhnúť po tvári, stačí len priložiť a nechať chvíľu pôsobiť. Ja ju takto používam už dosť dlho, momentálne mám asi štvrté balenie a žiadne podráždenie ani alergiu som nezaznamenala.

      Micelárne vody sú určené práve na citlivé oči, pretože neobsahujú žiadne parfumy ani parabény, ktoré často iritujú pokožku. Majú vysoko tolerantné zloženie a netreba ich ani drhnúť, stačí priložiť a mejkap sa sám rozpustí.

      Snáď ti moja odpoveď pomohla sa rozhodnúť :)

      Odstrániť