Menu

pondelok 24. februára 2014

Garnier Intensive 7 days: telové mlieko

V tomto príspevku si zhodnotíme zjemňujúce telové mlieko od značky Garnier s názvom Intensive 7 days. Po tom, čo som ovoňala všetky telové mlieka z tejto kolekcie ma vôňou najviac oslovilo to s mangovým olejom.


Toto telové mlieko je určené pre suchú a hrubú pokožku. Ja nemám ani jedno z toho, napriek tomu ma vôňa tohto produktu presvedčila k nákupu. Jemná ovocná vôňa sa vynikajúco hodí k blížiacej sa jari. Aktuálne mám už druhé balenie tohto telového mlieka a musím povedať, že mi veľmi vyhovuje. Toto telové mlieko má viac druhov

Forma, hustota:

Moja pokožka je normálna, nie suchá a podľa mňa je toto telové mlieko určené pre normálnu pokožku. Je tekutejšej formy, vôbec to nie je hustý krém, na aký sme zvyknutí pri starostlivosti o suchú pokožku. Ak máte veľmi suchú kožu nemyslím si, že toto mlieko je pre vás, aj keď to píše na obale.

Čo prezrádza názov:

Intensive 7 days je názov, ktorý napovedá, že toto telové mlieko vám má zabezpečiť pocit hydratácie aj počas ďalších siedmych dní po nanesení. Toto tvrdenie vychádza zo sebahodnotenia 80 osôb počas piatich týždňov, keď si nanášali mlieko dva krát denne. Moje sebahodnotenie: hydratácia vydrží tak deň, ako aj u iných telových mliek.

Dôvod, prečo ho mám ♥:

Hlavný dôvod prečo mám toto telové mlieko rada, je ten, že pokožka je po nanesení neskutočne jemná a hebká. A tento pocit pretrvá aj niekoľko dní. Ak teda máte hrubú kožu, alebo len hľadáte niečo na zjemnenie pokožky, toto telové mlieko vám vrelo odporúčam. 


Vstrebávanie:

Na tomto obrázku môžete vidieť akú formu má toto telové mlieko: je viac tekutejšie ako bežné telové krémy. Práve vďaka tomu sa veľmi rýchlo vstrebáva do pokožky. A to je ďalšia vec, ktorú mám na tomto produkte rada. Prakticky hneď po nanesení mlieka sa môžete obliecť, pretože mlieko sa okamžite vstrebe do pokožky. 

Mastnota:

Toto telové mlieko vôbec nie je mastné. Práve naopak je jemné, ľahké a okamžite sa vstrebe. Žiadny mastný film na pokožke neuvidíte.

Čo toto telové mlieko obsahuje:

L-Bifidus: je to zložka, ktorá zabraňuje zníženiu úrovne hydratácie, posilňuje ochrannú bariéru pokožky, podporuje dlhodobú hydratáciu a tiež zabraňuje jej vysušovaniu. 
Mangový olej: olej na prírodnej báze, ktorý intenzívne hydratuje. 

Alergia:

Intenzívne telové mlieko je dermatologicky testované aj na citlivej pokožke. Ja osobne som žiadnu alergickú reakciu nespozorovala.

Moje preferencie:

Ja osobne mám radšej telové mlieka ako telové krémy. Jednou obrovskou výhodou telových mliek je to, že sa okamžite vstrebávajú do pokožky. Nemusíte čakať s obliekaním, ani sa báť, že si zašpiníte oblečenie. Ak však máte suchú až veľmi suchú pokožku telové mlieka možno nebudú to pravé. Viac hustejšie sú telové krémy a ešte hustejšie sú telové maslá. Občas je dobré aj pre normálnu pokožku použiť aj tie, aby ste jej dopriali niečo extra. 

Celkové hodnotenie:

Ako som už písala, toto telové mlieko som si kúpila opakovane. Jeho vôňa je krásna, zanechá pokožku neskutočne jemnú a primerane hydratovanú. Okamžite sa vstrebe a tak ho môžem používať každý deň. Naniesť si mlieko, krém alebo maslo by sme mali po každej sprche, keď máme otvorené póry, aby sme pokožku vyživili. Či je toto mlieko vhodné aj pre suchú pokožku, o tom podľa mojich skúseností trochu polemizujem. V každom prípade pre mňa je vynikajúce. Kúpiť si ho môžete v takmer každom obchode, kde sa predáva Garnier kozmetika, aj online za cenu 4-6 €.

Celkové hodnotenie: 5 z 5. 

Ďalšie hodnotenie telového mlieka: Cien telové mlieko s mandľovým olejom.



Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára