Menu

piatok 28. marca 2014

BOURJOIS maskara: Volume Glamour MAX Definition

Maskara musí byť. Vždy a všade. Žiadne líčenie nie je kompletné bez krásnych, dlhých mihalníc. Ja osobne preferujem čiernu maskaru, ale niekedy je zábavné pohrať sa aj s tými farebnejšími. Na každý deň však väčšina z nás uprednostňuje maskaru čiernu ako noc. Niektoré z nás majú svojho favorita, ktorého roky nemenia, iné skúšajú ostošesť. Ja patrím do tej druhej kategórie. Tá radosť a očakávania z novej maskary sú ako druhé Vianoce. Preto si v tomto príspevku zhodnotíme maskaru od značky Bourjois s názvom Volume Glamour Max Definition


Volume Glamour Max Definition je riasenka pre maximálny objem. Obsahuje prírodné vosky a vitamín E. Zloženie maskary vám má pomôcť k precíznemu nalíčeniu a zároveň má byť šetrné k citlivým očiam a nositeľkám kontaktných šošoviek (medzi ne sa rátam aj ja). Intenzívna čierna farba zvýrazní váš pohľad, líčenie vydrží až 16 hodín a špeciálna kefka znásobí objem rias 8 krát. Toľko reklamné vyhlásenie. 


Aplikátor tejto maskary je veľký a je vyrobený z gumených štetiniek. Všetky štetinky sú rovnako dlhé a sú rovnomerne rozmiestnené po dĺžke štetca. Zopár malých štetiniek je aj na konci aplikátora, aby ste mohli nalíčiť presne tú riasu, ktorú chcete. Štetinky sú relatívne malé a sú husto pri sebe. Maskara sa pomocou tohto aplikátora dobre aplikuje, je to ľahké a rýchle. Pomocou týchto štetiniek zachytíte každú riasu a doprajete jej tým úplné obalenie čiernym krémom. Tento tvar štetca mi celkom vyhovuje, jediné čo by som zmenila je veľkosť. Ja mám radšej menšie štetce, s tými väčšími mám potom maskaru všade, nielen na mihalniciach. 


Bourjois maskara poskytne vašim riasam úžasný objem. Čo sa jej musí uznať, je fakt, že zachytí absolútne každú riasu. Bude to asi štetcom, ale namaľované budete mať aj riasy, o ktorých ste ani nevedeli, že ich máte. Takže objem rias je jednotka s hviezdičkou. Ak vašim mihalniciam chýba objem, táto maskara je pre vás. Čo sa týka predĺženia rias, je to taký lepší priemer. Pre skvelé predĺženie rias mám rada Astor Look Out maskaru. Tá vašim mihalniciam dodá skvelú dĺžku. Vyskúšať môžete aj Astor Big & Beautiful Lovely Doll maskaru. Alebo Clinique Lash Doubling maskaru

Táto maskara nie je vodeodolná. Ak vás zaujímajú vodeodolné maskary prečítajte si napríklad o Maybelline Colossal Volum ExpressVýdrž tejto maskary je celkom dobrá. Bez zmeny vydrží väčšinu dňa, ku koncu sa však začne mierne drobiť. Na tých 16 hodín by som ju určite neodhadovala. Farba maskary je naozaj čierna a práve vďaka tomu zvýrazní váš pohľad. Samotný produkt je hustý krém, rozhodne to nie je jedna z tých vodových riaseniek. Vôňa je typická, ako pri väčšine riaseniek. 

Odličovanie je pomerne jednoduché. Pri odličovaní sa však maskara začne naozaj drobiť, ak si teda začnete dávať túto maskaru dole, povinnou jazdou bude aj mejkap. Ak hľadáte nejaké prípravky na odličovanie určite si prečítajte moje hodnotenia na Garnier micelárnu vodu alebo Garnier Essential Sensitive odličovač.

Bourjois kozmetiku si môžete kúpiť v drogérii alebo online. Táto maskara sa predáva za cenu približne 7 - 10 € (kúpiť tu). 

Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Ak vás zaujíma kozmetika značky Bourjois, prečítajte si aj hodnotenie Liner Pinceau tekutej očnej linky. 

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára