Menu

nedeľa 25. mája 2014

AUSSIE 3 minute miracle - kondicionér

Šampón slúži na čistenie vlasov, odstráni z nich maz a nahromadené produkty. Odstráni však aj prirodzenú ochrannú vrstvu vlasov a kondicionér je ten správny prostriedok, ktorý zanechá vlasy chránené a vyživené. V tomto príspevku si zhodnotíme kondicionér od značky Aussie s názvom 3 minute miracle Reconstructor


3 minute miracle Reconstructor je kondicionér, ktorý je určený na rekonštrukciu zničených vlasov. Uhladí ich a zanechá ich ľahko upraviteľné a lesklé. Aplikuje sa na čisté, mokré vlasy a stačí ho nechať pôsobiť 3 minúty.

Hĺbkový balzam na vlasy obsahuje výťažky z austrálskej medovky lekárskej, listy blahovičníka, austrálsku papáju, kôru z divokej čerešne a jojobový olej

Kondicionér má krémovú konzistenciu a ľahko sa vymýva z vlasov. Má peknú, jemnú vôňu, ktorá ostane vo vlasoch aj po vymytí produktu. 


Hodnotenie:

Značka Aussie prišla na slovenský trh s veľkými tvrdeniami, navyše na obaloch produktov sú slová ako miracle - zázrak. Aj cenovka bola zo začiatku trochu prehnaná, aspoň oproti západným trhom. Teraz sa cena ustálila na hodnote okolo 6 - 7 € za produkt. Chcela som sa s touto značkou zoznámiť a tak som siahla po asi najznámejšom produkte: 3 minute miracle Reconstructor. A tento kondicionér sa mi zapáčil. Ľahko sa aplikuje aj zmýva a vlasy sú po jeho použití hebké a ľahko upraviteľné. Mám pocit, že moje vlasy sú silnejšie, ale 3MM kondicionér tiež sľubuje aj vyhladenie rozstrapkaných končekov. A to som nejako nepozorovala. Kondicionér má typickú vôňu a prevonia celé vlasy. Ja ho používam celkom rada a kúpim si aj ďalšie balenie - keď naňho bude nejaká zľava v drogérii. ☺

Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Ďalšie hodnotenie značky Aussie: Aussome Volume Shampoo

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára