Menu

utorok 10. júna 2014

Catrice - vodeodolná ceruzka na oči

V lete, pri tropických teplotách, je najlepšou voľbou ceruzka na oči, ktorá je dlhotrvajúca a vodeodolná. A práve takú nájdete aj u značky Catrice s názvom Longlasting Eye Pencil Waterproof v odtieni 100 Pearly Bird.


Táto ceruzka je automatická, vysúvacia. Na opačnom konci obsahuje aj strúhadlo na ostrenie ceruzky. Avšak použila som ho raz a ceruzka sa mi v ňom zlomila, preto ho už používať nebudem. 


Catrice ceruzka na oči je skutočne dlhotrvajúca a vodeodolná. Ja ju používam na spodnú aj vrchnú linku, a aj bez podkladu vydrží na mieste celý deň. Nerozmazáva sa, ani nestráca na intenzite. Je však tuhšej povahy, preto aplikácia nie je až taká jednoduchá. Najlepšie je najprv ceruzku zahriať na vrchu ruky, aby sa trochu zjemnila, až potom ju aplikovať na oči. Inak ich bude nepríjemne ťahať. 

Odtieň, ktorý mám je 100 Pearly Bird. Je to svetlá farba šampanského. Je metalická a pri rôznom svetle môže vyzerať svetlejšie aj tmavšie. Tento odtieň sa vynikajúco hodí k letu. Rozžiari pohľad a hodí sa k opálenej pokožke. 


Uplynula približne polhodinka, odkedy som si aplikovala ceruzku na ruku, aby som tento odtieň odfotila. A keď tu teraz sedím, musím vám povedať, že ceruzka je na ruke ako tetovačka. Nech sa akokoľvek snažím, ceruzka nejde z ruky zmazať. Jediné riešenie je odličovač. A presne tak isto ostane ceruzka aj na očiach :)

Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Prečítajte si ďalšie hodnotenia kozmetiky Catrice:


Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára