Menu

štvrtok 26. júna 2014

TAG: otázky o mejkape - beauty blog tag

V tomto príspevku si môžete prečítať moje odpovede na rozličné otázky ohľadom mejkapu - beauty blog tag:

1, Aký je tvoj najpoužívanejší kozmetický výrobok?

U mňa je to asi korektor. Nemám dokonalú pleť a sú dni, keď sa mi nechce aplikovať si mejkap. Korektor však musí byť. Zakryje všetko, čo potrebujem, nezaberie veľa času a vyzerá prirodzene. Korektor, ktorý aktuálne používam takmer každý deň je Catrice Camouflage Cream. Vynikajúce krytie a ľahká aplikácia prstami. 


2, Ak by si si musela vybrať 3 produkty, ktoré si so sebou zoberieš na dovolenku, ktoré by to boli?

Prvý je určite vyššie spomenutý korektor, ďalej by to bola Maybelline The Rocket Volum maskara (moja najobľúbenejšia už niekoľko rokov) a Elisabeth Arden Sun Defence SPF 50 ochranný faktor. Korektor a maskara sú základom môjho mejkapu a ochranný faktor používam každý deň, špeciálne na dovolenke. 


3, Korektor pred alebo po mejkape?

PO. Práve kvôli nedokonalostiam pleti si vyberám mejkapy s vyšším krytím a tie dokážu celkom dobre zjednotiť pleť. Len to, čo nedokážu zakryť, si prekryjem korektorom. Ak by som ho používala pred, mala by som na tvári príliš veľa produktu. 

4, Najobľúbenejšia kozmetická značka - dlhodobo.

Veľmi ťažká otázka :) Každá značka ma oslovuje čímsi iným a každú mám pre niečo rada. Ale keď si v hlave prechádzam moje najobľúbenejšie produkty, veľa z nich má značku Rimmel: Scandaleyes ceruzka na očiAiry Fairy rúž, ktorý zbožňujem; Stay Blushed! lícenka je vynikajúca; Salon Pro lak na nechty alebo aj  Fix & Perfect podklad pod mejkap. Momentálne skúšam Wake me up mejkap a Scandaleyes maskaru a tie sú tiež skvelé.


5, Rúž alebo lesk na pery?

Napriek niekoľkým absolútne nádherným rúžom, ktoré mám, preferujem lesk na pery. Dnes nájdete toľko rôznych leskov, ktorý dodajú nielen lesk, ale aj pigmentovanú farbu a nosia sa omnoho pohodlnejšie ako rúže. Nejaký priesvitný lesk býva v každej mojej kabelke a farebným leskom skrátka neviem odolať. 

image

6, Vyskúšala si už bio mejkap? Ak áno, aký je tvoj obľúbený?

Značka, ktorú používam a viem, že je bio je Saloos. Vyskúšala som od nich Tea Tree pleťovú vodu a Mojito telový píling a oboje sú skvelé. Môj najobľúbenejší bio produkt je však kokosový olej


7, Maskara na spodné riasy - áno či nie?

Pre mňa vždy áno. 

8, Štetce, špongie alebo prsty na mejkap?

Niekedy používam prsty, ak je mejkap tuhší, ale inak je to skoro vždy štetec. Ten dokáže mejkap krásne rozotrieť a hlavne je to omnoho jednoduchšie. Mejkap je rozotrený úplne dostratena a vyzerá viac prirodzene. 

9, Aká je podľa teba najviac podceňovaná značka?

Ja by som povedala, že Maybelline. Hodnotím to podľa seba. Každý túto značku poznáme, napriek tomu jej výklad vždy prehliadam. Možno je to tým, že u nich nevidím príliš veľa noviniek, aspoň na našom trhu. Napriek tomu je to značka mojej najobľúbenejšej riasenky a tiež majú vynikajúce tiene: Eye Tattoo a rúže: Color Whispers


10, Míňať na mejkap alebo na starostlivosť o pleť?

Radšej na starostlivosť o pleť. Mať dobré plátno je základ, ak chcete namaľovať pekný obraz. V mojej kolekcii je veľa hydratačných krémov, pleťových másk, olejov a sér (možno až príliš veľa :)). 

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

2 komentáre:

  1. Aké máš krásne pery :) Aj ja chcem také plné a taký tvar :))

    OdpovedaťOdstrániť