Menu

pondelok 14. júla 2014

Balea: Outdoor Aktiv - letný krém na tvár s OF 20

Letný krém na tvár s ochranným faktorom 20 od značky Balea má podnadpis: ľahká starostlivosť + silná ochrana. Outdoor Aktiv je hydratačný krém s výťažkami z aplskej ruže a v tomto príspevku sa o ňom dozviete viac. 


Tento hydratačný krém má označenie ako "letný", pretože má jemné a ľahké zloženie, ktoré sa rýchlo vstrebe a nezaťaží pleť. Obsahuje ochranný faktor 20, ktorý ochraňuje pleť pred UV žiarením, výťažky z alpskej ruže a vitamíny B5 a E. Krém má poskytnúť pleti celodennú hydratáciu a ochranu.


Hodnotenie:

Balea Outdoor Aktov je naozaj veľmi ľahký krém, ktorý sa rýchlo vstrebe. OF 20 je vhodný na bežný deň. Na dovolenku alebo iné celodenné vonkajšie aktivity, by som však odporúčala vyšší faktor. Hydratácia je dobrá pre normálnu pokožku, prípadne aj mastnú, ale pre suchú pleť (moja) nie je dostatočný na celý deň. Hydratuje pleť len niekoľko hodín, potom sa opäť cíti vysušene. Výťažky z ruže a vitamíny sú fajn, ale celkovo je tento krém pre mňa priemerný. OF je pre mňa nízke a neposkytne mi celodennú hydratáciu. Krém vám bude vyhovovať, ak máte normálnu pleť a uspokojíte sa s OF 20. Outdoor Aktiv krém si môžete kúpiť v Dm-ke za cenu okolo 3 €.

Celkové hodnotenie: 3 z 5. 

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára