Menu

pondelok 11. augusta 2014

Avene krém na opaľovanie SPF 50+

Opaľovanie je v lete obľúbený šport, ale bez poriadnej slnečnej ochrany bude vaša pokožka trpieť. Na začiatok si zhrňme niekoľko tipov pre zdravé a bezpečné opaľovanie. 

***
Produkt, ktorý nás má chrániť pred slnečnými lúčmi treba nanášať pred opaľovaním. Ďalšie aplikácie sú nutné aj počas opaľovania, aby sa zachovala potrebná ochrana, najmä po plávaní, utieraní uterákom a po spotení. Medzi 12. a 16. hodinou by sme sa mali vyhýbať priamemu slnku. Netreba si tiež myslieť, že ak máme na sebe opaľovací prostriedok, môžeme neúmerne predlžovať dobu slnenia. Ak trávite na slnku dlhý čas, vystavujete sa vážnym zdravotným problémom. Najlepšie je pri slnení používať slnečné okuliare, klobúk, prípadne aj tričko. A netreba zabúdať na to, že bábätká a malé deti by sa mali slnku vyhýbať úplne.
***
Podľa dĺžky pobytu na slnku, krajiny a aktivity si treba zvoliť primeranú výšku SPF. Pre prímorskú dovolenku, z akej som sa nedávno vrátila aj ja, si treba zvoliť vysoký ochranný faktor. Ja som si vybrala Avene Very High Protection SPF 50+ krém na opaľovanie. A práve o tomto produkte si môžete prečítať v nasledujúcich riadkoch. 


Tento opaľovací krém od značky Avene je určený pre suchú a citlivú pleť. Je hypoalergénny a neupcháva póry, preto ho môžete aplikovať aj na tvár. Keďže ma trápia škvrny na tvári, mám suchú pleť a potrebujem vysoký ochranný faktor, moja voľba padla práve na tento krém. Poskytuje ochranu pred UVA aj UVB lúčmi a ja ho mám vo forme krému. Existuje aj verzia vo forme emulzie pre normálnu až zmiešanú pleť. 

Avene opaľovací krém je vodeodolný a bez parabénov. Je určený primárne pre veľmi citlivú pleť a pleť, ktorá je vystavená intenzívnemu slnečnému žiareniu. Obsahuje široké spektrum látok, ktoré chránia pleť pred UV lúčmi. Komplex aktívnych látok v podobe patentu Sunsitive Protection poskytuje stabilnú a efektívnu ochranu počas dlhej doby slnenia. Krém navyše obsahuje aj termálnu vodu Avene, ktorá má upokojujúce a anti-iritačné vlastnosti. Ďalej obsahuje Pre-tokoferol, čo je silná antioxidačná látka, ktorá chráni pleť pred voľnými radikálmi. No a navyše k tomu všetkému má bohatú, krémovú textúru, ktorá ochraňuje a hydratuje suchú, citlivú pleť.


Balenie tohto krému sa mi veľmi páči. Malá pumpička je praktická a ľahko si ňou odmeriate presnú dávku krému. Podľa mňa má opaľovací krém typickú vôňu takýchto produktov. Konzistencia je krémová a ľahko sa vpije do pokožky. Zanechá však mastný film na pleti, preto ak máte mastnú pleť, tento krém asi nebude pre vás. Pre suchú pleť je však veľmi dobrý. Ak nechte mať trochu mastný film, skúste si ešte na tvár naniesť transparentný púder. Ochrana pred slnkom je naozaj veľmi dlhá. Ja som si krém naniesla pred opaľovaním a chránil ma po celý deň. Žiadne spáleniny, ani len začervenanie, som s týmto krémom nepozorovala. U mňa nespôsobil ani žiadne vyrážky alebo iné podráždenie. 

Celkové hodnotenie tohto opaľovacieho krému je u mňa veľmi pozitívne. Ochrana pred slnečnými lúčmi je špičková a predsa o to u opaľovacích krémov ide. Nespôsobil žiadne alergické reakcie a použitie je veľmi ľahké. Jediné mínus je mastnejší finiš, ale tento krém je určený pre suchú pleť. 

Kozmetiku značky Avene si môžete kúpiť v drogérii, lekárňach alebo online. Very High Protection SPF 50+ opaľovací krém stojí okolo 15 € (kúpiť tu). 

Celkové hodnotenie: 4 z 5. 

Ďalšie hodnotenie značky Avene: Termálna voda v spreji

Ďalšie hodnotenie opaľovacieho krému: Sun Dance balzam na opaľovanie SPF 30Elisabeth Arden Sun Defence SPF 50

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára