Menu

sobota 16. augusta 2014

Tipy na uskladnenie mejkapu

Mejkap je moje veľké hobby a odkedy o ňom aj blogujem, moja kolekcia sa rozrástla. Výrobky prichádzajú a odchádzajú a v tomto príspevku vám ukážem, ako ich skladujem u seba doma. Moje hlavné zásady sú: všetko musím vidieť a musí to byť rozdelené do kategórií. Týmto článkom vám chcem ponúknuť zopár tipov, ako môžete skladovať svoj mejkap a čo všetko na to môžete použiť.

1, celá skrinka: Ja mám na mejkap vyhradené dve poličky a zásuvku. Všetko tak mám po ruke a mám v tom prehľad. 


2, horná polička: Horná polička nesie záťaž mojich šperkov a skincare. Rozdelená je do dvoch kontajnerov: jeden od Elisabeth Arden, ktorý obsahoval sadu výrobkov z línie 8 Hour Cream (červený) a druhý je košík z Jysku, súprava MALTE za cenu okolo 5 € (tyrkysová). V červenej nádobe sú všetky novinky, ktoré skúšam a v tyrkysovom košíku sú stálice, ktoré bežne používam. 


3, dolná polička: V dolnej poličke mám mejkap rozdelený do kategórii v rôznych pohároch a nádobách + veľká paleta tieňov od e.l.f., ktorá sa nikde inde nezmestí. 


4, zásuvka: V zásuvke stola mám uskladnené očné tiene, laky na nechty a ostatné. Ako si takúto zásuvku môžete vytvoriť aj vy, špeciálne stojan na laky, si môžete prečítať v tomto príspevku


5, konkrétne nádoby: 
  • nádoby od sviečok: každú nádobu od sviečky, ktorú mám, po vypálení vyčistím od zvyškov vosku a skvelá nádoby na uskladnenie mejkapu je na svete. V jednej z nich mám napríklad produkty na oči. Iné používam na vlasové doplnky, viac sa môžete dočítať v tomto článku. Ďalšou možnosťou je použiť stojan na čajové sviečky. Tento mám z Ikei, model FLEST za cenu okolo 1 €. Mám v ňom produkty, ktoré momentálne skúšam. 
  • servírovacie misy: Možno je to trochu netradičné, ale servírovacie misy sú skvelý pomocník pri skladovaní mejkapu. Ja mám dve misy z Ikei, model GOTTIS, cena okolo 6 €. V jednej mám mejkapy, v druhej lícenky a bronzéry. Takéto misy sú skvelé na rozdelenie mejkapu a tiež je to viac prehľadné, najmä keď ich postavíte dozadu poličky, všetko je stále viditeľné. 
  • rôzne: Všetky rôzne nádoby, ktoré doma nájdete, môžete tiež použiť. Napríklad v pohári po kokosovom oleji mám uskladnené štetce a v nádobe po soli so kúpeľa sa usadili moje rúže, balzamy a lesky na pery.

Snáď vás niečo v tomto článku inšpirovalo a použijete to vo svojej kolekcii. Lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára