Menu

utorok 16. septembra 2014

Astor - Pro Manicure - podkladový a vrchný lak na nechty

Keďže farebné laky od Astor sú podľa mňa jedny z najlepších v drogérii, bola som nadšená, keď uviedli na trh aj podkladový a vrchný lak. Podkladový lak má názov Give Me All ! a obsahuje 5 benefitov pre nechty v jednom laku. Vrchný lak sa nazýva Already dry !  a je to rýchlo schnúci lak. Viac sa o týchto lakoch môžete dočítať v tomto príspevku. 


Give Me All ! 5 v 1 je podkladový lak na nechty. Jeho úlohou je dodať nechtom hladší povrch, posilniť ich a dodať im lesk. Lak obsahuje vitamíny A, C a E. S týmto lakom budú nechty chránené, posilnené a budú lepšie odolávať polámaniu. A vďaka tomu všetkému môžu vyrásť dlhšie. Give Me All ! môžete nosiť nielen ako podkladový lak, ale aj samostatne. 


Already dry ! je vrchný lak na nechty. Vďaka tomuto laku vaša manikúra zaschne behom niekoľkých sekúnd na vysoko lesklý finiš. Tým, že poskytuje vašim nechtom ochrannú vrstvu, predlžuje životnosť, farebnosť a lesk vašej manikúry. 


Balenie a aplikátor: 

Balenie línie Pro Manicure je rovnaké ako pri línii Perfect Stay. Balenie je 12 ml a rovnaký je aj aplikátor. Je to podlhovastý štetček s mierne šikmo zastrihnutými štetinkami. Ja mám radšej tučnejšie štetce, ale aj s týmto sa dajú laky veľmi jednoducho aplikovať. Len budete potrebovať viac ťahov štetca na celé zakrytie jedného nechta. 


Fungujú tieto laky?

Určite áno. Vidím podstatný rozdiel medzi manikúrou s týmito lakmi a bez nich. Podkladový lak vyhladí povrch nechta a čo je pre mňa dôležitejšie, nedovolí farebným lakom, aby zafarbili aj moje nechty. Toto bol jeden z problémov, ktorý dlho trápil moje nechty, to žltasté zafarbenie nechtov najmä po červených lakoch. Odkedy som začala používať podkladový lak, už sa nič podobné nevyskytlo. 

Vrchná rýchlo-schnúca vrstva tiež urobí poriadny rozdiel vo výdrži manikúry. To, že manikúre dodá lesk, je pekné. To, že lak s ňou zaschne naozaj za pár sekúnd, je vynikajúce - ale aj tak treba počkať aspoň minútu, kým tento vrchný lak aplikujete. Ale to, že manikúra, ktorá mi predtým nevydržala ani jeden deň, zrazu vydrží takmer týždeň, je úplne najlepšie. 

Sú tieto laky lepšie ako ostatné podkladové a vrchné laky?

Podkladový lak síce obsahuje vitamíny, ale podľa mňa je veľmi podobný ostatným lakom svojho druhu. Je to skvelý lak, ale nemám pocit, že by bol super výnimočný. Aj iné laky, ktoré som používala ako podkladové, priniesli rovnaké výsledky ako tento. 

Vrchný lak, na druhej strane, je lepší ako ostatné, ktoré som vyskúšala. Jednoznačne mi s ním vydrží manikúra najdlhšie. Síce sa okolo jedného týždňa už začnú objavovať známky opotrebenia laku, ale je to väčšinou zo spodnej strany, odkiaľ necht vyrastá. Vrch nechtov ostáva dlho neporušený. 


Skúška:

Oba laky som vyskúšala pri manikúre s jedným z najhorších a s jedným z najlepších lakov, ktoré mám. Medzi tie horšie zaraďujem S-he Stylezone lak na nechty, ktorého manikúra mi nevydržala ani jeden deň (hodnotenie TU). A výsledkom bolo veľmi milé prekvapenie. S podkladovým aj vrchným lakom mi manikúra vydržala relatívne okej až 5 dní. 


Druhým testovacím lakom bol Rimmel Salon Pro lak na nechty, ktorý síce v súboji s Astor Perfect Stay prehral (súboj TU), ale napriek tomu, je to stále jeden z najlepších lakov z drogérie. S podkladovým a vrchným lakom mi manikúra vydržala až 7 dní, keď som sa rozhodla ju odlakovať. Navyše, nestratila nič ani na intenzite farby, ani na lesku.


Celkový výsledok:

Odteraz bude každá moja manikúra sprevádzaná týmito dvoma zlatíčkami. Síce podkladový lak je priemer - avšak pre mňa je veľmi potrebný, aby sa mi nezafarbili nechty. Hoci keď ho spotrebujem, možno potom prejdem na nejakú podobnú, lacnejšiu verziu. Avšak vrchný lak je splnený sen. Predĺžil výdrž aj manikúre, ktorá sa rozpadla už po jednom dni a preto si ho určite kúpim aj v budúcnosti. 

Kozmetiku značky Astor si môžete kúpiť v drogérii alebo online. Give Me All ! (kúpiť tu) a Already dry ! (kúpiť tu) laky na nechty sa predávajú za cenu od 3 do 4 €. 

Celkové hodnotenie podkladového laku: 3 z 5.
Celkové hodnotenie vrchného laku: 5 z 5.

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára