Menu

piatok 19. septembra 2014

Essence - Eyebrow Designer - ceruzka na obočie

Moje obočie našťastie veľa práce nepotrebuje. Jediné, čo používam, je ceruzka na zjednotenie farby a to je všetko. Už niekoľko rokov používam Essence Eyebrow Designer ceruzku v odtieni 04 Blonde a tento príspevok bude celý o nej. 


Essence Eyebrow Designer je ceruzka na obočie, ktorá sa predáva v 4 odtieňoch za cenu okolo 2 €. Spolu s ceruzkou je na vrchnáku aj malý štetček na úpravu obočia.


Samotná ceruzka je jemná a dobre pigmentovaná. Niekoľko ťahov a celé obočie je zvýraznené. Farba ostane na mieste celý deň a nerozmazáva sa. Ceruzku treba častejšie strúhať, aby bola aplikácia presná. 


Osobne používam aj štetček na vrchnáku na úplné rozmazanie ceruzky a úpravu obočia. Štetinky sú pevné a pri žiadnej ceruzke sa štetček nerozpadol. A tých balení bolo už veľmi veľa.

Odtieň, ktorý používam je 04 Blonde. Je to najsvetlejší odtieň a mne vyhovuje dokonale. Farba môjho obočia je tmavšia hnedá. 


Takže v skratke - pigmentovaná, dlhotrvajúca ceruzka za dobrú cenu, navyše so štetcom. To je Essence Eyebrow Designer. Ako som spomínala používam ju už roky a určite budem aj naďalej. 

Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

2 komentáre:

  1. Táto ceruzka na obočie je skvelá, má peknú, prirodzenú farbu, dobre sa mi s ňou pracuje a navyše obsahuje aj hrebienok pre lepšiu úpravu obočia, inú si už ani nekúpim, mám ju už nejaký ten rok a stále sa mi ju nepodarilo spotrebovať.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne súhlasím, ja si tiež inú nekupujem :)

      Odstrániť