Menu

nedeľa 14. septembra 2014

L´Oreal - Nude Magique - BB Concealer *korektor kruhov pod očami*

Jedna z najnovších línií značky L´Oreal má názov Nude Magique. Obsahuje mejkap, BB krém, CC krém, BB púder, BB lícenku, podklad pod mejkap a aj BB korektor kruhov pod očami. Práve tomu poslednému bude venovaný tento príspevok. 


L´Oreal Nude Magique BB Concealer, ako znie jeho celé meno, je korektor určený na zakrytie kruhov pod očami a odstránenie vačkov pod očami. Korektor má roll-on aplikátor, malú kovovú guľôčku, ktorá chladí a osviežuje očné okolie pri aplikácii produktu. Korektor v sebe obsahuje aj kofeín, aby dokázal vyhladiť a prebudiť očné okolie. Tento korektor sa predáva len v jednom odtieni - má totiž v sebe formulu Color Osmose, vďaka ktorej sa farba dokáže sama prispôsobiť vašej pleti. Korektor sa predáva v 10 ml balení. 

Roll-on aplikátor je príjemný a osviežujúci. Slúži na aplikovanie produktu pod oči a ďalej si ho budete musieť rozotrieť prstami alebo štetcom. Osobne si myslím, že treba tento korektor skladovať hore nohami, aby bol produkt pri guľôčke a potom na jednu aplikáciu dostanete primerané množstvo produktu. Ak je korektor vo vertikálnej podobe, niekedy aplikuje menšie množstvo, ako je potrebné. Chladivý efekt aplikátora je príjemný a povzbudí očné okolie. Veľkosť aplikátora je tiež v poriadku a dokážete si ním aplikovať produkt aj do vnútorného kútika oka.


Color Osmose, teda farebné prispôsobenie produktu vašej pleti, je zaujímavý koncept. Či to bude fungovať aj pre vás, to vám nedokážem zaručiť. Ja mám pocit, že pre mňa funguje. Nikdy som nemala pocit, že by sa farba neprispôsobila. Pri rozotrení korektora štetcom sa na mne farba zosvetlila, keďže pri prvotnej aplikácii je korektor veľmi tmavý. 

To, že farebné prispôsobenie funguje, bude čiastočne spôsobené aj tým, že korektor má veľmi jemnú, priam až vodovú konzistenciu, ktorá sa veľmi rýchlo vstrebe po pokožky. Korektor sa vám nebude roztekať po tvári, ale konzistencia je tekutejšia, ako všetky ostatné tekuté korektory, ktoré mám. 


Použitie tohto korektora, ktorá sa mi najviac osvedčilo, je aplikovať si korektor na mejkap a nechať ho trošku zaschnúť - zopár sekúnd, až potom ho štetcom rozotrieť.

Ak ho rozotriete hneď po aplikovaní, bude mať veľmi nízku kryciu schopnosť. Ak už pod očami trochu zaschne, jeho krycia schopnosť bude vyššia, lebo si produkt zbytočne nezotriete. Celkovo je krycia schopnosť tohto korektora nízka až stredná. Vysoké krytie s týmto korektorom asi nedosiahnete. Ak máte normálne očné okolie, ktoré je mierne tmavé, tento korektor vám bude stačiť. Na kritické stavy, ale určite stačiť nebude. 

Čo sa týka aj ozajstného vyliečenia kruhov po očami, alebo odstránenia vačkov pod očami, ja som to s týmto korektorom nedosiahla. Chladivý efekt je len povzbudzujúci, ale nie liečivý.

Celkovo je použitie tohto korektora jednoduché a príjemné. Korektor dobre ostáva pod očami, nezotrie sa počas dňa a tiež sa na mne neusádza pod očami. Jeho krytie je však trochu nižšie ako iné korektory, ktoré mám. Ja mám tento korektor celkom rada. Momentálne nemám veľmi tmavé očné okolie a preto mi tento korektor stačí. Chladivá aplikácia je príjemná a balenie mi tiež vyhovuje. Ak dodržiavam postup, ktorý som vyššie popísala, korektor vydrží celý deň a aj jeho krytie mi vyhovuje. 

Kozmetiku značky L´Oreal si môžete kúpiť v drogériách alebo online. Nude Magique BB korektor stojí okolo 7 - 10 € (kúpiť tu).

Celkové hodnotenie: 3,5 z 5.

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára