Menu

sobota 13. septembra 2014

Maybelline - Color Sensational - rúž na pery

Línia rúžov Color Sensational je jedným zo stavebných kameňov značky Maybelline. Na trhu sú už mnohé roky a aj keď niektoré odtiene pribudli a iné ubudli, línia sa stále drží a v súčasnosti obsahuje viac ako 60 farieb. V obchodoch majú zvyčajne len niekoľko vybraných odtieňov a ja vám v tomto príspevku zhodnotím dve neutrálne farby: hnedo - béžovú s názvom 720 Drive Me Nuts a perleťovo ružovú s názvom 108 Pink Pearl


Línia Color Sensational ponúka krémové rúže na pery, ktoré obsahujú výťažky z medu a ich farebnosť zabezpečujú čisté farebné pigmenty. Na výber tu máme množstvo odtieňov a finišov. Farebné odtiene zahŕňajú celé spektrum farieb na pery, od jemných zemitých a pastelových až po výrazné červené a oranžové. Čo sa týka finišov, myslím si, že žiadny odtieň nie je vyslovene matný. Skôr tu nájdete perleťové, lesklé a trblietavé rúže. 


Balenie týchto rúžov je tradičné. Podľa mňa tieto rúže vyzerajú sofistikovane, žensky a dospelo. Vrchnák je z farebného plastu a je dosť pevný a tvrdý, aby sa nepolámal. Samotný rúž je v kovovom obale. Uzatváranie je jednoduché, ale pevné a ešte sa mi nestalo, aby sa mi tento rúž sám otvoril v kabelke. Balenie Color Sensational rúžov má rovnaký dizajn ako Color Whispers, alebo by som mala povedať, že Whispers majú rovnaké balenie, keďže prišli až na trh až po týchto rúžoch. Jediný rozdiel je vo veľkosti - Color Sensational majú objemnejšie balenie. 


Moje dva vybrané odtiene sú 720 Drive Me Nuts a 108 Pink Pearl. 720 Drive Me Nuts je svetlo hnedá farba s maličkými trblietkami. Sem tam ich budete vidieť aj na perách, ale len občas. Zo začiatku nebol tento odtieň jednotný, kvôli trblietkam navrchu. Ale po niekoľkých použitiach, keď sa tie vrchné trblietky stratili, je tento odtieň jemný a krémový. 

108 Pink Pearl je perleťovo ružová farba s teplými podtónmi. Zvyčajne nemám rada perleťové farby, ale kvôli teplému odtieňu som si túto perleťovú kúpila. Tento odtieň je krémový už od prvého použitia.


Napriek krémovosti oboch odtieňov, musím povedať, že ich pigmentácia nie je až taká úžasná. Určite je to odtieňmi, ktoré som si vybrala, lebo si pamätám, že som kedysi dávno mala aj krvavo červený rúž z tejto línie a ten mal pigmentáciu ako žiadny iný. Napriek tomu tieto dva odtiene úplne neprekryjú pôvodnú farbu pier. Hnedý sa mi nosí lepšie, keďže jeho farba je blízka mojim perám, ale ružový dodá mojim perám len perleťový odtieň. Myslela som si, že bude viac pigmentovaný, ale bohužiaľ nie je. 


Výhody: pekné balenie + krémovosť + nevysúša pery + pohodlne sa nosí

Nevýhody: nižšia pigmentácia - priemerná výdrž

Tieto rúže sú celkom fajn, ale ak si mám vybrať rúž od značky Maybelline, podľa mňa sú lepšie Color Whispers. Síce majú menej odtieňov, ale sú ešte viac krémovejšie ako tieto a pigmentáciu majú podobnú. Napriek tomu, že sú na trhu aj lepšie rúže, odtieň 720 Drive Me Nuts je jedným z mojich najpoužívanejších rúžov, keď mám chuť na jemne retro hnedé pery, ktoré sa nebudú biť s očami. 

Kozmetiku značky Maybelline si môžete kúpiť v drogériách alebo online. Color Sensational rúže sa predávajú za cenu okolo 5 - 6 € (kúpiť tu). 

Celkové hodnotenie: 3 z 5.

Hodnotenie Maybelline Color Whispers nájdete v tomto príspevku

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára