Menu

streda 24. septembra 2014

Missha - M Perfect Cover - BB krém

Pojem BB krém sa u nás už dosť dobre zabýval. Väčšinou sú ním pomenované hydratačné krémy s ľahkým zafarbením, ochranným faktorom a možno aj s nejakými ďalšími benefitmi. "Európske" BB krémy som vyskúšala len raz a nebolo to nič pre mňa. Ja potrebujem minimálne stredné krytie od môjho mejkapu a toho som sa u týchto BB krémov nedočkala. 

Avšak bb krém vznikol na ázijskom kontinente a tam vyzerá úplne inak. Má podstatne vyššie krytie, vysoký ochranný faktor a ozajstné benefity pre pleť. Značka Missha je kórejská a jeden z jej BB krémov s názvom M Perfect Cover si zhodnotíme v tomto príspevku. 


M Perfect Cover BB Cream od značky Missha ponúka nový koncept starostlivosti o pokožku, spojenú so zosvetľovaním tónu pleti, vyhladením vrások a uzdravením vyrážok. BB krém zároveň ponúka perfektné krytie a prevenciu proti starnutiu pleti prostredníctvom efektívneho zosvetľovania a starostlivosti o vrásky. BB krém obsahuje tiež ochranný faktor SPF 42.

M Perfect Cover BB krém pretvorí vašu pleť na čistú a prirodzenú tým, že zakryje nedostatky perfektným krytím. BB krém je multifunkčný mejkapový krém, ktorý blokuje škodlivé slnečné lúče, zosvetľuje pleť a stará sa o vrásky. Tento krém zjednoduší vašu starostlivosť o pleť. A navyše zanechá ju hydratovanú a vyživenú zároveň. 

BB krém sa používa po bežnej starostlivosti o pleť a naň si môžete naniesť vrstvu púdru na zafixovanie. Pri používaní tohto krému už nemusíte používať ďalší krém na ochranu proti slnku. 

M Perfect Cover BB krém sa predáva v 20 ml balení. Kozmetika značky Missha netestuje na zvieratách.

Benefity: Tento BB krém ponúka perfektné krytie + zosvetlenie pleti + SPF 42 + starostlivosť o akné + starostlivosť o vrásky + hydratáciu. Znie to trochu ako sen, poďme sa teda pozrieť na to, čo všetko z toho M Perfect Cover naozaj dokáže.

Krytie - stredné. Perfektné krytie to až nie je. Niektoré nedostatky je po ňom stále vidieť a treba použiť korektor. Ale napriek tomu, je tu krytie v celku dobré a určite lepšie ako hociktorý európsky bb krém. Stredné krytie dokáže zakryť väčšinu nedostatkov a pekne zjednotí odtieň pleti.

Zosvetlenie pleti - Keďže moja pleť trpí pigmentovými škvrnami, používam prípravky na zosvetlenie pleti. Preto je pre mňa trochu problematické určiť, ako dobre spĺňa bb krém túto úlohu. Isté však je, že M Perfect Cover dokáže zosvetliť pleť, pretože na pehy žiadne zosvetľovače nepoužívam a napriek tomu sú po používaní tohto krému svetlejšie.

SPF 42 - O tomto ochrannom faktore netreba pochybovať. Ja som mala tento bb krém so sebou aj na dovolenke a napriek tomu, že som žiadny iný ochranný prostriedok nepoužila, žiadne spálenie ani stmavenie pleti nenastalo. 

Starostlivosť o akné - Nemám pocit, že bb krém dokáže vyliečiť akné, ale rozhodne ho nezhoršuje a niektoré malé vyrážky sú na konci dňa naozaj fuč. Všetko sa to nedá pripísať len tomuto bb krému, ale určitú zásluhu na tom má. Vzhľadom na to, že pri niektorých mejkapoch sa akné počas dňa ešte zhorší, tento bb krém tu má plusové body.

Starostlivosť o vrásky - vrásky nemám, takže tento bod nedokážem posúdiť. 

Hydratácia - bb krém nevysúša pleť a ani počas obdobia mojej suchej pleti nebol tento mejkap nepríjemný, práve naopak. Na poriadnu hydratáciu bude potrebný normálny hydratačný krém, ale tento bb krém vydrží na pleti celý deň bez toho, aby bola pleť dehydrovaná.

Takže celkovo je tento bb krém veľmi dobrý: pekne kryje, zjednotí odtieň pleti a pleť sa s ním cíti príjemne, hydratovane a vyživene. 

Odtieň krému, ktorý mám je NO. 21 Light Beige. Napriek tomu, že je trochu svetlý, dobre splynie s pleťou a vyzerá prirodzene. Aj keď na dovolenke som si ho musela zmiešať s tmavším mejkapom.


Tento BB krém je krémový, ľahko sa rozotiera (môj najobľúbenejší spôsob je štetec) a neusádza sa počas dňa v kontúrach tváre. Má matný finiš a vydrží na tvári celý deň, aj keď ku koncu už má občas nižšie krytie.

Kozmetiku značky Missha si môžete kúpiť online. M Perfect Cover BB krém sa predáva za cenu okolo 7 € (kúpiť tu).

Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára