Menu

utorok 9. septembra 2014

SÚBOJ (krém na ruky): Avon Cocoa Butter Revitalising Moisture vs. Essence 24h Hand Protection Balm

SÚBOJ: dva takmer rovnaké produkty, množstvo kategórií, jeden víťaz!

Krém na ruky prichádza vhod najmä v jesennom a zimnom období. Striedanie chladu a tepla vysušuje ruky a krémy na ruky začíname používať pravidelne. Preto si v tomto príspevku zhodnotíme dva takmer rovnaké krémy na ruky a zistíme, ktorý je lepší. Rozhodovanie bude medzi krémom na ruky od Avonu s názvom Cocoa Butter Revitalising Moisture a krémom od Essence s názvom 24h Hand Protection Balm


1, Základné info o krémoch:

Avon Cocoa Butter Revitalising Moisture krém na ruky obsahuje kakaové maslo a vitamín E. Tento krém na ruky je revitalizačný a má ľahké, krémové zloženie. Krém má bielu farbu a výraznú sladkú vôňu. Predáva sa v 100 ml balení, cenu má medzi 1 - 2 €.

Essence 24h Hand Protection Balm je balzam na ruky, ktorý obsahuje kokosový olej a bambucké maslo. Tento krém je regeneračný a je určený pre suché a drsné ruky. Krém sa rýchlo vstrebáva a hydratuje ruky po dobu 24 hodín. Nezanecháva na rukách pocit mastnoty, má bielu farbu a tiež výraznú sladkú vôňu. Konzistencia je krémová a balenie je 75 ml, cena je okolo 1 - 2 €.

2, Konzistencia:

Essence krém je hustejší a viac sa podobá na bežný krém. Avon krém je podobný telovému mlieku a má viac vodovejšiu konzistenciu. Mne osobne viac vyhovuje hustejšia konzistencia a preto je pre mňa víťazom tejto kategórie = Essence.

3, Vstrebávanie:

Keďže Avon má ľahšiu konzistenciu skôr sa vstrebe do pokožky ako Essence. Ale na druhú stranu aj Essence krému to trvá pár sekúnd, takže táto kategória sa končí = zhodou.


4, Účinné látky:

Avon krém obsahuje kakaové maslo a vitamín E, Essence krém obsahuje bambucké maslo a kokosový olej. Obe kombinácie sú veľmi prospešné pre pokožku rúk a oba krémy dokážu veľmi dobre ruky vyživiť. Avšak ja zbožňujem kokosový olej a preto má pre mňa Essence menšiu výhodu. Víťazom tejto kategórie je preto = Essence. 

5, Vôňa:

Oba krémy sú bohato sladko prevoňané. Ich vôňu budete istý čas cítiť na rukách. Vôňa je takmer rovnako výrazná u oboch krémov, ale krajšia vôňa je podľa mňa Avon krému. Ja v nej cítim nielen kakao, ale aj trochu vanilky. Essence krém vonia síce sladko, ale vôbec nie ako kokos. U oboch krémov je parfum pridaný. Víťazom tejto kategórie sa pre mňa stáva = Avon. 


6, Balenie:

Avon má podlhovasté, 100 ml balenie so šrubovacím vrchnákom. Essence krém má menšie, 75 ml balenie s otváracím vrchnákom. Osobne mi viac vyhovuje balenie Essence krému. Je menšie, skladnejšie a oveľa viac mi vyhovuje otvárací vrchnák. Essence balenie je bielo - ružové a Avon balenie je celé hnedé. Víťazom tejto kategórie je = Essence. 


7, Výsledok:

Essence krém má hydratovať ruky po dobu 24 hodín, ale nemám pocit, že by vydržal až tak dlho. Navyše ruky si neustále umývame, preto sa aj krém zotiera. Výsledný efekt je celkom dobrý a ruky sú hĺbkovo hydratované. Avon krém má obnoviť pokožku na rukách a opäť nemám pocit, že by túto funkciu super napĺňal. Ale hydratácia je opäť dobrá a ruky ostanú hebké. Výsledkom je pre mňa = zhoda.

8, Cena a dostupnosť:

Oba krémy majú veľmi podobnú cenovku. Essence kozmetiku si môžete kúpiť v drogérii alebo online. Avon kozmetiku si môžete kúpiť prostredníctvom katalógu alebo online. Essence 24h Hand Protection Balm stojí okolo 1,50 €. Avon Cocoa Butter Revitalising Moisture krém stojí okolo 1,30 € (kúpiť tu).


V porovnaní týchto dvoch krémov pre mňa lepšie vyšiel Essence, ale Avon je veľmi tesne druhý. Podľa mňa sú oba krémy dobré a ja ich vnímam ako synonymá. Sú rovnaké, čo sa týka hydratácie a ceny. Účinné látky sú v oboch krémoch veľmi dobré a väčší rozdiel je len v balení a vôni. 


Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára