Menu

štvrtok 30. októbra 2014

Catrice - Beautifying Lip Smoother - balzam na pery

Pri potulkách drogériou som si v Catrice stojane všimla Beautifying Lip Smoother. Názov ma hneď zaujal a preto som si tento balzam na pery kúpila. Aký je, to sa môžete dočítať v nasledujúcich riadkoch.


Catrice Beautifying Lip Smoother balzam na pery je dostupný v troch jemných pastelových odtieňoch. Môj odtieň je 030 Cake Pop a je to broskyňová farba. 

Tento balzam na pery má prívlastok vyhladzujúci a ide tu o optické vyhladenie pier vďaka vysokému lesku, ktorý vyhladí jemné línie pier.


Balenie má príjemný špongiovitý aplikátor, cez ktorý si produkt vytlačíte a rozotriete na pery. Veľkosť balzamu je 9 ml. Konzistencia balzamu je krémová a hydratačná. Lesk je naozaj vysoký, ale len pri prvotnom nanesení, po istom čase sa začne vytrácať. Pigmentácia je tu celkom dobrá, farbu balzamu na perách uvidíte. Výdrž je priemerná, možno hodinku na perách, ale pri jedení a pití sa balzam zotrie skôr. Vyhladenie pier tu vďaka lesku podľa mňa tiež je. Nie je to nič výrazné, ale lesk vytvorí ilúziu hladších a šťavňatých pier.


Celkovo ma tento balzam milo prekvapil. Má dobrý aplikátor, peknú farbu, lesk a aj hydratuje pery. Na druhej strane, nie je super výnimočný, je skôr príjemný a keď si ho kúpite, určite nestane ležať na poličke. Jeho cena sa pohybuje okolo 3 - 4 €. 

Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára