Menu

štvrtok 23. októbra 2014

Max Factor - ceruzka na oči - Liquid Effect Pencil

Ceruzky na oči sú podľa mňa jedným z najjednoduchších spôsobov, ako si namaľovať oči. Stačí si orámovať oko hrubšou linkou, rozotrieť ju dostratena a líčenie je na svete. V tomto príspevku si zhodnotíme ceruzku na oči od značky Max Factor s názvom Liquid Effect Pencil.


Max Factor Liquid Effect Pencil je ceruzka na oči s jemným metalickým odleskom, ktorý má simulovať efekt tekutej očnej linky. Na druhom konci ceruzky nájdete gumenú násadu na rozmazanie ceruzky. Odtieň, ktorý mám ja, sa nazýva Lilac Flame - jemná fialová s metalickým odleskom. 


Táto ceruzka má jemnú krémovú konzistenciu, ale nie je až taká krémová ako napríklad Rimmel Scandaleyes ceruzka. Napriek tomu sa s ňou ľahko kreslí a neťahá očné okolie. Pigmentácia je tu tiež dobrá, len neviem či je to odtieňom, ktorý mám, ale na vnútornej linke oka táto ceruzka nechce vyniknúť. Môj odtieň Lilac Flame má metalický finiš a preto je pri rôznom svetle fialová tmavšia alebo svetlejšia. 


Gumová násada na opačnom konci ceruzky je tu podľa mňa úplne zbytočne. Ja s ňou nie som schopná rozmazať vôbec nič a preto radšej používam štetec. 


Výdrž ceruzky je priemerná. S podkladom vydrží na očiach dlhšie, ale aj sama je vynikajúca ako podklad pod iné tiene. Keďže moja ceruzka je fialová, ja ju používam ako podklad pod fialové tiene a tie potom dlhšie vydržia na očiach bez zhlukovania v záhybe oka. 

Max Factor Liquid Effect Pencil môžete nájsť vo viacerých odtieňoch čiernej, hnedej, fialovej či zelenej. Táto ceruzka sa dá použiť na vyčarovanie dymového líčenia, ale podľa mňa je z drogérie lepšia Rimmel Scandaleyes. Tá je navyše aj vodeodolná a dá sa aplikovať aj na vnútornú linku oka. 

Max Factor Liquid Effect Pencil si môžete kúpiť v drogérii alebo online. Jej cena sa pohybuje okolo 4 - 7 €.

Celkové hodnotenie: 3 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára