Menu

nedeľa 5. októbra 2014

Maybelline - Baby Lips - balzam na pery

Nejaký balzam na pery býva v každej mojej kabelke. Najmä v tomto jesennom období ho častejšie vyťahujem a najnovšie do mojej zbierky pribudli tri balzamy od značky Maybelline s názvom Baby Lips. Tieto balzamy si môžete kúpiť buď ako priesvitnú tyčinku alebo balzam s trochou farby. Ja som si vybrala dva priesvitné balzamy a jeden farebný. Všetky dostupné balzamy sú voňavé a majú lesklý finiš na perách. 


Maybelline Baby Lips sú balzamy na pery, ktoré poskytujú hydratáciu po dobu 8 hodín a po mesačnom používaní budú vaše pery vyzerať zdravšie. Na výber máte z priesvitných balzamov, ktoré dodajú vašim perám hydratáciu a lesk. Druhou možnosťou sú farebné balzamy, ktoré ľahko zafarbia pery a tiež majú hydratáciu, lesk a prípadne aj trblietky. 

Balenie: Baby Lips majú tradičné balenie balzamov na pery. Tyčinka je vysúvateľná zospodu a každý druh balzamu má inú farebnú kombináciu. Baby Lips majú hravé, dievčenské balenie. 

Keďže každý druh Baby Lips má inú príchuť, vôňu a farbu zhodnotíme si ich postupne. Baby Lips, ktoré mám sú: Hydrate - priesvitná tyčinka, modré balenie, citrónová vôňa; Peach Kiss - oranžová tyčinka s trblietkami, fialové balenie, cukríková vôňa; Mint Fresh - priesvitná tyčinka, zelené balenie, mätová vôňa.


Baby Lips Hydrate - táto tyčinka na pery je priesvitná, ale dodá perám lesk takmer ako lesk na pery. Jej hydratácia je podľa mňa najlepšia z troch, ktoré mám, a tiež aj najdlhšie hydratuje pery. Na perách síce osem hodín nevydrží, ale keď sa zotrie, nemám potrebu hneď si naniesť ďalšiu vrstvu. Hydratácia mi istý čas vydrží. Hydrate balzam je jemný, hladký a krémový. Jeho vôňa je citrónová a kyslejšia. Toto je pre mňa bežný, dobrý balzam, ktorý hydratuje pery a dá sa použiť hocikde, aj bez zrkadla. 

Baby Lips Peach Kiss - toto je cukríkovo voňajúca oranžová tyčinka s multifarebnými trblietkami. Mne tá vôňa dokonca pripomína konkrétne cukríky PEZ. Peach Kiss by mal dodať perám aj jemnú farbu, ale ja osobne na mojich perách žiadnu nepozorujem. Farba je veľmi jemná a skôr vidno lesk s malými trblietkami. Napriek trblietkam je balzam hladký a dobre sa aplikuje. Hydratácia je pre mňa priemerná a farba tiež. 

Baby Lips Mint Fresh - žuvačkovo mentolová vôňa tohto balzamu je výrazná a osviežujúca. Pri aplikácii sú pery mierne pošteklené mentolom, skoro ako pri leskoch na pery so zväčšujúcim efektom. Pri tomto balzame je to však jemné a príjemné. Aj tento balzam dodá perám lesk, ale miernejší ako pri Hydrate alebo Peach Kiss verzii. Hydratácia je takmer rovnaká ako pri Hydrate Baby Lips. S týmto balzamom sú pery prebudené vôňou, pošteklené mentolom a účinne zbavené vysušeného pocitu. 


Z týchto troch možností je môj najobľúbenejší balzam Mentol Fresh. Dodá dobrú hydratáciu a svieži pocit. Iné balzamy s rovnakou vôňou (mentolovou), ktoré som vyskúšala mali len tú vôňu a žiaden šteklivý pocit. Takže tento je podľa mňa lepší ako ostatné podobné. Hydrate Baby Lips je taký lepší priemer. Ak nemáte poriadny hydratačný balzam, kúpte si tento. Ale v porovnaní s ostatnými nie je super výnimočný a takýto balzam môžete nájsť vo viacerých značkách. No a nakoniec Peach Kiss  má pomyselné tretie miesto. Nedočkala som sa žiadnej farby, iba trblietok a priemernej hydratácie. Napriek tomu je to príjemný balzam, ktorý budem používať aj naďalej, pretože vo väčšine situáciách stačí. Po intenzívnom používaní týchto balzamov som si však nevšimla zlepšenie kvality alebo vzhľadu mojich pier, takže túto funkciu by som u Baby Lips nehľadala. Kozmetiku značky Maybelline si môžete kúpiť v drogérii alebo online. Baby Lips si stoja okolo 2 - 4 €.

Hodnotenie ďalšieho balzamu *Baby Lips - Intense Care* si môžete prečítať v tomto príspevku

Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára