Menu

štvrtok 2. októbra 2014

Topvet - Regeneračná konopná pleťová maska 28%

Rastlinka zvaná konope je určite každému známa. Z konope indického sa získava hašiš a marihuana a tieto látky neslávne konope preslávili. Existuje však aj konope siate a olej z neho je bežne využívaný v potravinárstve a v kozmetike. Konope siate bolo využívané ako liečivá látka už v staroveku.

Táto rastlinka obsahuje esenciálne mastné kyseliny, vitamíny, minerálne látky a ďalšie zdraviu prospešné látky. Spojenie tradičného liečiteľstva a modernej vedy priniesli na svetlo sveta rad konopnej kozmetiky. Konope sa vyznačuje protizápalovými účinkami a tiež vie regulovať hydratáciu pleti. Konopný olej je veľmi šetrný k pokožke a bežne sa využíva na ošetrenie detskej pleti, tehotných aj dojčiacich žien, pri liečbe ekzémov alebo silného akné

V tomto príspevku si zhodnotíme Regeneračnú konopnú pleťovú masku od značky Topvet.


Firma Topvet vznikla v roku 1990 a považuje sa za tradičného českého výrobcu prírodnej kozmetiky a doplnkov stravy. Suroviny, ktoré Topvet používa, sú z kontrolovaného ekologického hospodárstva a majú označenie BIO. Výrobky neobsahujú žiadne ropné látky, konzervanty, syntetické farbivá, syntetické parfumy, živočíšne zložky či GMO suroviny. Produkty nie sú testované na zvieratách a majú recyklovateľné obaly.  

Rad konopnej kozmetiky je v značke Topvet bohato zastúpený. Vybrať si môžete z konopného oleja, čistiaceho mlieka, šampónu, kondicionéru, masti, masla, čistiaceho tonika, balzamu, pleťového krému, masážneho oleja, kúpeľového oleja a tiež pleťovej masky. 

Regeneračná konopná pleťová maska 28% pomáha pri zhoršenom stave pokožky. Účinne pomáha najmä ekzematickej pleti, lupienke, svrbiacej a problematickej pokožke. Okrem toho je vhodná aj pre suchú pleť a pleť vystavenú každodennému stresu veľkomiest. Konopný olej obsiahnutý v tejto maske je bohatý na nenasýtené mastné kyseliny - linolová, alfa linolenová a gama linolenová. Vďaka nim maska tlmí zápaly a bolesť. Konopná maska tiež zvyšuje obsah ceramidov v pokožke, ktoré posilňujú jej prirodzenú bariérovú funkciu. Pleť je po použití tejto masky hydratovaná a regenerovaná. Maska sa aplikuje raz týždenne, večer, na vyčistenú pleť. Balenie je 50 ml.


Regeneračná konopná pleťová maska má svetlo zelenú farbu, ale po nanesení na pokožku je priesvitnáNezaschne, len sa mierne vstrebe do pokožky a zvyšky masky si musíte zotrieť kozmetickým tampónom. Počas pôsobenia tejto masky môžete robiť úplne všetko, masku na tvári takmer nevidno. Čo však zaregistrujete bude jej vôňa. Tá je silná a budete ju cítiť počas celej doby pôsobenia. Nie je však nepríjemná, aspoň pre mňa, a preto mi to nevadí. 

Keď som túto masku začala používať, netrápili moju pleť žiadne závažné problémy a preto som nevidela žiadne výrazné výsledky. Z toho dôvodu som masku zahrabala medzi ostatné a skoro som na ňu zabudla. Nedávno však moju pleť zasiahla alergická reakcia, bola červená, podráždená a plná malých vyrážok. Vtedy som si na túto masku spomenula a jej výsledky ma veľmi milo prekvapili. Konopná maska mi naozaj pomohla pri liečení, upokojení a regenerácii pleti naspäť do pôvodného stavu. Aplikujem si ju večer na dobrú hodinku a ráno vyzerá moja pleť podstatne lepšie. Začervenanie je preč, vyrážky zmizli všetky za tri dni a pleť bola obnovená. Takže ak vás naozaj trápi nejaký vážnejší problém, určite vyskúšajte túto masku, mne pomohla. 

Kozmetiku značky Topvet si môžete kúpiť online. Regeneračná konopná pleťová maska stojí okolo 7 - 8 € (kúpiť tu). 

Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára