Menu

streda 5. novembra 2014

Rimmel - ceruzka na pery - Lasting Finish 1000 Kisses

Nedávno som začala experimentovať s ceruzkami na pery. Prvé, ktoré som vyskúšala, boli ceruzky od značky Essence (hodnotenie tu) a veľmi sa mi zapáčili. Preto som sa rozhodla objavovať ďalej a kúpila som si ceruzku na pery od značky Rimmel s názvom Lasting Finish 1000 Kisses.


Po tom, čo do mojej kolekcie pribudla aj táto ceruzka, som rozhodnutá v rozširovaní zbierky pokračovať. Aj spoločnosť Rimmel vie vyrobiť naozaj dobrú ceruzku na pery. A povedala by som, že aj o chlp lepšiu ako Essence. Ceruzky oboch značiek sú si veľmi podobné, ale Rimmel ceruzka je o trochu viac krémová a ľahšie sa rozotiera po perách.


1000 Kisses ceruzka by mala vydržať na perách až 8 hodín, ale toľko tam určite nevydrží. Jej výdrž je však dlhšia ako napríklad Essence ceruziek, ale po čase prichádza aj mierny pocit vysušenia pier. Ceruzka po nanesení neostane úplne matná, pery ostanú jemne zamatové


Ja som s touto ceruzkou spokojná. Odtieň 014 Wild Clover je taká tehlová červeno-hnedá farba, ktorá sa k jeseni veľmi hodí. Tento odtieň je vynikajúci pod telové rúže, ak im chcete dodať trochu teplejších podtónov. Dá sa nosiť aj samostatne, ale ako som spomínala, po čase mierne vysuší pery, takže je potrebný minimálne balzam. Ja túto ceruzku najradšej nosím pod rúže a preto problém s vysušovaním nemám. Čo rozhodne tejto ceruzke nechýba je krémovosť. Vďaka tomu sa veľmi ľahko rozotiera a jednoducho sa s ňou obkresľujú kontúry pier. 

Rimmel 1000 Kisses ceruzka na pery stojí okolo 3 € a predáva sa v celkovo 13 odtieňoch.

Celkové hodnotenie: 5 z 5.

1 komentár: