Menu

sobota 27. decembra 2014

Vichy - Normaderm - Night Detox - nočný krém na akné

Akné sa niekedy zdá ako nikdy sa nekončiaci boj. A preto skúšame jeden prípravok za druhým a čakáme, ktorý magicky zafunguje. Podľa mňa je potrebné mať správne stravovanie, čistenie pleti a k tomu primeranú starostlivosť. Ako u mňa zafungoval nočný detoxikačný krém od značky Vichy z línie Normaderm sa dočítate v tomto príspevku. 


Vichy Normaderm je línia špeciálne určená pre pleť so sklonom ku akné. Celá táto línia obsahuje globálnu hydratačnú starostlivosť (hodnotenie čoskoro), hĺbkový čistiaci gél (hodnotenie čoskoro), čistiacu micelárnu vodu, korekčnú tyčinku s vysušujúcim účinkom, čistiace adstringentné tonikum, prípravok na čistenie pleti 3 v 1, hyaluspot gél proti pupienkom a nočný detoxikačný krém. 

Normaderm Night Detox je nočný detoxikačný a rozjasňujúci krém pre problematickú pleť. Jeho úlohou je obmedziť produkciu mazu počas noci. Tento maz umožňuje hromadenie toxínov, ktoré spôsobujú nedokonalosti. V Night Detox nájdete spojenie detoxikačnej technológie a čistenia. Detoxikačnú technológiu predstavujú 0,5 % eperulín, 0,3 % LHA a 0,5 % kyselina salicylová. Čistenie predstavujú 0,25 % perlit a absorpčné púdre. Eperulín má protizápalové účinky, LHA kyselina stimuluje bunkovú obnovu, kyselina salicylová pôsobí proti zápalom a je antibakteriálna. Perlit a absorpčné púdre nasiaknu prebytočnú produkciu mazu. 

Night Detox sa používa každý večer na dokonale vyčistenú pokožku. Pleť si môžete vyčistiť s ďalšími prípravkami z línie Normaderm. Ja skúšam hĺbkovo čistiaci gél a zatiaľ sa mi veľmi páči. Ale na dobré čistenie môžete použiť aj iné produkty, napríklad Garnier Micelárnu vodu a Olay čistiaci gél v spojení s Mary Kay kefkou na čistenie

Night Detox má veľmi jemnú konzistenciu. Krém je nemastný a takmer okamžite po nanesení sa vstrebe do pokožky. Nezanecháva po seba žiaden film. Jeho vôňa je jemná a príjemná, ale je to vôňa podobná iným prípravkom na akné. Night Detox by mal byť vhodný aj pre citlivú pokožku. 


Krému stačí použiť malé množstvo a aplikuje sa na celú tvár. Aj keď máte len niektoré miesta postihnuté akné, je lepšie krém aplikovať všade. Keďže krém redukuje tvorbu mazu a zbavuje pleť toxínov a tie sa tvoria na celej tvári, aplikácie všade je lepšia pre celkový vzhľad pokožky. 

Ja som tento nočný detoxikačný krém používala každý večer, pokiaľ som ho celý nespotrebovala. Na mňa veľmi neúčinkoval, čo sa týka zníženia tvorby mazu. Tu mi omnoho viac pomohlo sírové mydlo na tvár, ktorým si teraz ráno umývam tvár a tvorba mazu je zastavená. V čom mi tento krém pomohol, bolo vysušenie vyrážok. Ak bola nejaká vyrážka novo vytvorená, tento krém ju počas noci vysušil a ráno z nej bola len červená stopa na tvári, nie aktívne akné. A toto sa mi na kréme páči - vždy som sa naňho mohla spoľahnúť, že ráno bude vyrážka vysušená. 

Ale na druhej strane je to aj nevýhoda. Znamená to, že Night Detox pôsobí len na vzniknuté vyrážky a u mňa takmer vôbec nepôsobil preventívne proti vzniku ďalšieho akné. Samozrejme, je otázne či to nejaký produkt dokáže, alebo je skôr záležitosť stravovania a životosprávy, aby sa dalo predchádzať vzniku ďalších vyrážok. 

Kozmetiku značky Vichy si môžete kúpiť v lekárňach, drogériách alebo online. Normaderm Night Detox nočný detoxikačný krém stojí okolo 13 - 17 € za 40 ml balenie. 

Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Ďalšie hodnotenie nočného krému proti akné: Dermedic Normacne

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára