Menu

sobota 10. januára 2015

Rimmel - Stay Matte - púder

Z kolekcie Rimmel Stay Matte som už vyskúšala mejkap s názvom Stay Matte Liquid Mousse Foundation (hodnotenie tu). Približne v rovnakom čase som si kúpila aj púder z tejto línie v odtieni 001 Transparent


Stay Matte púder je klasický púder napresovaný do 14 gramového balenia. Napriek tomu, že môj odtieň má názov Transparent, priesvitný určite nie je. Dostupné sú aj ďalšie, tmavšie odtiene. 


Tento púder je určený na zmatnenie pleti po dobu 5 hodín. Ja mám mastnú pleť a môžem potvrdiť, že toto je približná doba zmatnenia. Ak máte normálnu pleť, možno u vás bude účinkovať po celý deň. Pri mastnejšej pleti je potrebné počas dňa opäť prepudrovať. 


Cena tohto púdra sa pohybuje od 3 do 5 € a je bežne dostupný v každej drogérii. Nie je to môj najobľúbenejší púder, pretože nezmatní po celý deň. Ale na druhej strane má jemnú textúru, na pleti ho nevidno a má nízku cenu a ľahkú dostupnosť. 

Ak ste Rimmel Stay Matte púder ešte nevyskúšali, môžem vám ho odporučiť. Podľa typu vašej pokožky vám možno sadne lepšie ako mne. 

Celkové hodnotenie: 3,5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára