Menu

streda 4. februára 2015

​NYC - Liquid Eyeliner - tekutá očná linka

Kozmetiku značky NYC si môžete kúpiť vo vybraných drogériách, ale ja som ju našla aj v Tescu. Majú tam jeden stojan tejto kozmetiky a ja som si kúpila tekutú očnú linku v čiernej farbe. Na výber majú aj zopár iných odtieňov. Cena je okolo 3-4 €. 


NYC tekutá očná linka má za aplikátor štetček s dlhými úzkymi štetinkami. Napriek tomu, že to nie je môj najobľúbenejší typ aplikátora, s týmto sa pracuje veľmi jednoducho. 

Ja o tejto linke môžem povedať len samé dobré veci. Má veľmi pigmentovanú čiernu farbu a vydrží celý deň, bez rozmazania. Mám pocit, že som nikdy nemala lepšiu tekutú linku so štetčekom, ako je táto.  


NYC Liqiud Eyeliner je naozaj skvelý produkt ukrytý na poličkách drogérie. Určite vám ho odporúčam vyskúšať a som veľmi zvedavá, ako budú vyzerať ďalšie odtiene :)
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára