Menu

sobota 14. februára 2015

​Syoss *suchý šampón* Anti-Grease

Suchý šampón je jeden z mojich najlepších vlasových pomocníkov. Ja si vlasy neumývam každý deň a  preto je potrebné ich z času na čas osviežiť a zbaviť mazu. Kedysi som používala suchý šampón od značky Balea  (hodnotenie tu) - tú zelenú verziu, ale po čase som ju nemohla ani cítiť. Niečo na tej vôni mi strašne dráždilo hrdlo a preto som bola nútená hľadať inde. Práve v tom čase vyšli s limitovanou edíciou suchého šampónu s vôňou jahôd. Tento šampón bol úplný opak zeleného, krásne voňal a často som ho použila len kvôli vôni. Avšak limitovaná edícia znamená, že produkt na poličkách v drogérii nebude večne a preto som bola opäť donútená hľadať nový suchý šampón. Vybrala som si Syoss Anti-Grease suchý šampón a už mám z neho aj druhé balenie.



Tento suchý šampón je určený pre rýchlo sa mastiace vlasy a s jeho použitím získate jeden deň navyše bez umývania vlasov. Suchý šampón je vo forme spreja a rozstrek je presný a jemný. Balenie je 200 ml. 



Aj tento suchý šampón zanechá vo vlasoch biele zvyšky, ktoré je potrebné vytriasť, vyčesať alebo vyfénovať. Je to však úplne jednoduché a tých bielych zvyškov nie je s týmto šampónom vôbec veľa. 



Účinnosť tohto suchého šampónu je vynikajúca. Okamžite vás zbaví mastnoty a vlasy budú vyzerať ako umyté. Nebudú matné, ako to pri niektorých šampónoch býva, ale lesklé ako čerstvo umyté tiež nebudú. 
Vôňa je tu pre mňa príjemná a ja tam dokonca cítim niečo bylinkové a prírodné. V každom prípade ju moje hrdlo znesie a to je pre mňa podstatné. 
Kozmetiku značky Syoss si môžete kúpiť v  drogérii, supermarkete alebo v kaderníctve či online. Anti-Grease suchý šampón sa predáva za cenu okolo 4 €. 
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára