Menu

štvrtok 21. mája 2015

*Kokosový olej* na problematické ďasná

kokosovom oleji som tu už písala neraz, napríklad v článku Malý zázrak z drogérie. Dnes chcem pridať ďalší tip, ktorý sa oplatí si zapamätať. 



Posledných pár dní má trápili krvácajúce ďasná, pretože sa mi prerezáva zub. Určite to všetci poznáte, nie je to príjemný pocit, bolí to a obmedzuje to aj pri jedení. Čo mi však úžasne pomohlo, je kokosový olej
Jednu vrchovatú lyžičku kokosového oleja (mierne stuhnutého, nech sa lepšie naberá) si dáte do úst, a držíte, omieľate v ústach, ale nejete! približne 10-15 minút. Potom olej vypľúvnete - najlepšie do koša, aby sa vám neupchalo umývadlo - a je to. Ja som túto kúru zopakovala ráno aj poobede počas dvoch dní, a moje ďasná sa upokojili a prestali krvácať. 
Negarantujem, že takýto účinok dosiahnu všetci, ale za vyskúšanie to určite stojí. Mne kokosový olej veľmi pomohol vo všetkých smeroch, keďže zabíja vírusy, zabraňuje vzniku infekcií, je antibakteriálny a má (okrem iných) upokojujúce účinky. 

2 komentáre: