Menu

streda 24. júna 2015

Freeman - telový píling - granátové jablko

Od značky Freeman som väčšinou skúšala pleťové masky (zlupovacia maska Uhorkakaolínová maska Avokádo + Ovosílová maska s Citrónom a Mätou,  antistresová maska s Levanduľou), ale keď som sa minule pozerala na ich ponuku, uvidela som tam moju starú lásku - telový píling s granátovým jablkom. Myslím, že toto bol jeden z prvých produktov, ktoré som si od značky Freeman kúpila. Ale muselo to byť veľmi dávno, pretože som naňho úplne zabudla. No hneď ako som ho zbadala, musela som si ho kúpiť opäť. 
Ja viem, že to asi píšem o každom telovom pílingu, ale tento naozaj vonia najlepšie ;) Práve tá jemná, sladká, ovocná vôňa sa mi vryla do pamäte a rozhodla o tom, že si som píling kúpila opäť. Už som ho aj celý stihla spotrebovať a s istotou vám môžem povedať, že si ho kúpim ešte raz. 
Preto bude toto hodnotenie skôr óda - óda na telový píling s kryštálmi cukru a granátovým jablkom od značky Freeman

Toto sa o telovom pílingu môžno dočítať:
Kompozícia kryštálov trstinového cukru, extraktov z granátového jablka, oleja z mandlí a marhuľových jadier účinne odstraňuje odumreté povrchové kožné bunky. Dokonale pokožku vyčistí do hĺbky a omladí jej vzhľad. Pokožku zjemňuje a celkovo zlepšuje jej vzhľad. Zanecháva ju čistú, sviežu a výrazne žiarivú. Ideálny pre všetky druhy pokožky. 
Aká je skutočnosť? Píling vie naozaj veľmi dobre odstrániť odumreté kožné bunky a zjemniť pokožku. Kryštály cukru sú dosť  veľké na to, aby účinne odstránili odumreté bunky, ale zároveň sú dosť jemné na to, aby nedráždili pokožku. Podľa mňa môže tento píling používať každý druh pokožky. 
Či dokáže píling vyčistiť pokožku aj do hĺbky, o tom mierne pochybujem. Podľa mňa odstraňuje len tú najvrchnejšiu vrstvu a potom sa zmýva, takže hlbšie asi neprenikne. Ale povrch vášho tela ostane jemný a svieži. Píling nevysušuje pokožku, ale ani nezanecháva mastný film, ako mnohé iné pílingy. Takže ak máte radi tento typ pílingov, Freeman granátové jablko bude pre vás to pravé.

Konzistencia je hustá a zrniečok tu nájdete až-až. Všetky sú rovnakej veľkosti, keďže sú tu len kryštáliky cukru. Ale ako som spomínala, sú relatívne malé, takže vôbec nepôsobia drsne a nedráždia pokožku. 
Vôňa: O tejto kategórii by som dokázala napísať celý sloh (keby som mala toľko času). Ale len v krátkosti povedané - jednoducho a stručne - krásna. Naozaj tento píling rozvonia sprchu jemnou, ale výraznou, kvetinovo-ovocnou vôňou. Mne sa veľmi páči a utkvela mi v pamäti dlhé roky. V spojení s príjemnou konzistenciou a účinným odstraňovaním buniek, je toto asi môj najobľúbenejší píling. 
Balenie je 150 ml a aj v sprche sa dobre vyníma - také veselé, červené. Všimla som si, že telový píling má Freeman aj v zelenom balení. Ten má “príchuť” soľ a guave. Možno vyskúšam aj ten, aj keď zrniečka soli budú asi viac obrusovať pokožku ako cukor. Ale na exotické ovocie guave by som bola celkom zvedavá. 
Kozmetiku značky Freeman si môžete kúpiť online alebo v niektorých drogériách či hypermarketoch. Telový píling s kryštálmi cukru a granátovým jablkom stojí okolo 5 - 6 €. 
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára