Menu

sobota 25. júla 2015

Bel Premium - vlhké vatové tampóny s pleťovým tonikom

Bel Premium vlhké vatové tampóny sú podľa mňa skvelá vec na výlety či dovolenky. Vatové tampóny sú navlhčené odličovačom, ktorý dokáže odlíčiť pleť aj oči (+ vodeodolný mejkap). 

Toto balenie sa predáva v dvoch verziách - modrej s morskými minerálmi a zelenej s aloe vera. Obe by mali byť vhodné aj pre citlivé oči, musím však poznamenať, že moje oči citlivé nie sú, a občas dokáže tento odličovač zaštípať. 
Nemyslím si, že sú vhodné na každodenné odličovanie, to by bolo zrejme predražené a menej účinné ako micelárne vody. Ale na dovolenku je niečo také ako stvorené. Balenie obsahuje 30 tampónov, je malé a skladné. Ani dlhšie otvorené balenie nevyschne a dokáže slušne odlíčiť všetok mejkap z tváre aj očí. 

Ja si tieto odličovacie tampóny nosím so sebou na výlety pravidelne a som s nimi spokojná. Nie je to najlepší odličovač na svete, ale na cesty je to vynikajúce. Ja vám teda tieto tampóny odporúčam vyskúšať, ak nemáte príliš citlivé oči. 
Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára