Menu

sobota 11. júla 2015

Maybelline - Baby Skin - podklad pod mejkap

Kto by nechcel tvár hladkú ako detská pokožka? Ja teda určite. Preto som bola veľmi nadšená, keď aj na náš trh prišiel podklad pod mejkap od značky Maybelline s názvom Baby Skin. Podnadpis má Instant pore eraser, čo v preklade znamená, že tento malý zázrak vám doslova zmaže rozšírené póry a zanechá pokožku rovnú a hladkú. 

Musím sa priznať, že som sa na Maybelline Baby Skin veľmi tešila, pretože recenzie mal skvelé. Keď som ho však uvidela v drogérii a vyskúšala som jeho konzistenciu na chrbte ruky, bola som mierne zmätená. Pocit to bol dosť umelý a neprirodzený. Pomyslela som si, že by bolo zvláštne natierať si niečo také na tvár a preto som ho vtedy položila naspäť na poličku. Potom som ale premýšľala a nakoniec som si Baby Skin predsa len objednala z netu. Hovorila som si, že aj keď bude podklad zlý, napíšem aspoň recenziu :)
No hneď po prvých použitiach som vedela, že nič také písať nebudem. Pretože keď som si aplikovala Baby Skin a potom mejkap, moje rozšírené póry naozaj zmizli. U mňa je to celkom akútny problém, pretože moje póry sú viditeľné voľným okom. Po aplikovaní Baby Skin sa pokožka zdá na pohľad rovnaká, pretože podklad je priesvitný gél. Avšak keď si naňho aplikujete mejkap, uvidíte rozdiel. Póry opticky zmiznú. Gél ich vyplní a mejkap nanášate na vyhladenú pokožku. 

Mne sa podklad páči aj preto, že síce póry vyplní, ale neupchá ich. Ešte ani raz sa mi nestalo, že by sa mi nejaký pór po nanesení Baby Skin zapálil. Ja si tento podklad nanášam len na rozšírené póry, pretože som zistila, že ako seriózny podklad veľmi nefunguje
Dramaticky nepredĺži výdrž vášho mejkapu, ani nezabráni masteniu pleti. Na jednej strane nepredĺži výdrž mejkapu, ale na druhej strane neupcháva póry. Úprimne, ja používam väčšinou dlhotrvajúce mejkapy, ktoré podklad nepotrebujú. A preto sa z tohto produktu teším. Nemám ďalšiu nadbytočnú vrstvu prípravkov na tvári, ale mám len vymazané póry. 
Toto riešenie rozšírených pórov je len optické, ale v horúcom letnom období, najmä pri mastnej pokožke, by ste si aj tak inak nepomohli. Ja si podklad aplikujem len na okolie okolo nosa, kde mám póry rozšírené. Tenučká vrstva stačí, treba ju trošku vmasírovať do pokožky, a nechať pár sekúnd zaschnúť. Potom môžete smelo aplikovať mejkap. Je dôležité podotknúť, že tento produkt funguje len v spojení s mejkapom, prípadne korektorom. Keďže má priesvitnú konzistenciu, bez mejkapu budú vaše rozšírené póry rovnako viditeľné ako pred nanesením Baby Skin. 

Prvotný pocit nechute, ktorý som cítila v drogérii ma rýchlo prešiel, keď som videla výsledky. Ale keď sa na to pozriem triezvo, podklad má takú umelú konzistenciu. Nie je ako krém alebo gél, je viac umelý a keď si ho rozotierate, cítite zvláštny pocit medzi prstami. Ale ako hovorím, keď niečo funguje, som ochotná sa premôcť. A Baby Skin funguje dokonale. Pokožka s ním vyzerá zjednotená a podstatne viac hladká. 
Ja vám teda Baby Skin odporúčam vyskúšať. Ak vás trápia rozšírené póry, tento produkt je presne pre vás. Ak však hľadáte podklad, ktorý predĺži výdrž vášho mejkapu, asi bude lepšie poobzerať sa po niečom inom. Kozmetiku značky Maybelline si môžete kúpiť v drogériách alebo online. Baby Skin podklad sa predáva za cenu okolo 7 - 9 €. 
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára