Menu

streda 5. augusta 2015

Balea - hydratačné fluidum na tvár

Už sa vám niekedy stalo, že ste si niečo kúpili a až doma ste zistili, že to bol omyl a máte doma inú vec? Mne sa to naposledy stalo s výrobkom značky Balea. Chcela som si kúpiť tonikum na tvár, a až keď som prišla domov, zistila som, že mám hydratačné fluidum na tvár s názvom Belebendes Fluid
Najprv som bola mierne sklamaná, ale pomyslela som, že snáď aj fluidum využijem. Nuž zmýlila som sa. 

Fluidum vyzerá celkom zaujímavo, má gélovú textúru a celkom príjemnú vôňu. No sa si naň nemôžem zvyknúť. Buď si ho aplikujem veľa a potom ostane moja pleť lepkavá, alebo zase málo, ale potom nemá pleť pocit hydratácie. Takže neviem... Zároveň sa produkt ťažšie vstrebáva a aj keď sa mi podarí naniesť primerané množstvo gélu, tá hydratácia nie je bohviečo. 
Ja vám tento produkt nemôžem odporučiť. Nepáči sa mi a už veľmi dlho stojí na mojej poličke nepoužívaný. 
Celkové hodnotenie: 1 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára