Menu

utorok 25. augusta 2015

Balea *sprchový gél s vôňou černíc a fialiek* Pochendes Herz

Málokedy si jeden sprchový gél kúpim dva krát. Ide o to, že na trhu je ich strašne veľa, vždy je zľava na nejaký iný, a samozrejme pre môj blog ich chcem vyskúšať čo najviac. Avšak s týmto sprchovým gélom od značky Balea s názvom Pochendes Herz (Tlkot srdca) to bude iný príbeh. 

Aby som bola úprimná, jediný dôvod, prečo som si tento sprchový gél v drogérii vybrala bol ten, že stál 0,99 centov. Ja som vtedy robila väčší nákup a nemala som v pláne kupovať si drahý sprcháč. Preto som zobrala ten najlacnejší, čo tam mali. 
No a doma na mňa čakalo veľké prekvapenie - tento gél vonia tak fantasticky, že pri jednom balení sa určite nezastavím. Vôňa je jemná, no napriek tomu výrazná. Je ženská, ovocná a kvetinová zároveň. 

Sprcháč jemne pení a nevysúša pokožku. Dodá vám pocit sviežosti a čistoty. No skrátka, ja som ním úplne unesená, je to môj malý poklad v nenápadnom balení. Ja vám všetkým odporúčam tento gél vyskúšať, a možno si tú vôňu zamilujete rovnako ako ja.
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára