Menu

sobota 22. augusta 2015

benefit *they´re Real!* maskara

Mám pocit, že v poslednom čase v mojich článkoch vždy píšem: “tento produkt som chcela vyskúšať už veľmi dlho”. A hoci kozmetických snov mám ešte veľa, niektoré sa už premenili na skutočnosť. A jedným z nich je aj maskara od značky benefit s názvom they´re Real! 

Ja som si túto maskaru kúpila v Sephore v Prahe, ale dá sa kúpiť aj u nás - online. Kúpila som si len malé balenie, pretože riaseniek mám až až, ale musím sa priznať, že teraz to trochu ľutujem. Po tejto maskare siaham ráno dosť často a určite by som spotrebovala aj veľké balenie. 
Dôvod, prečo sa mi táto maskara páči, je ten, že už pri prvých ťahoch sú riasy krásne predĺžené. Netreba tak veľa vrstiev a výsledok je rýchly a efektný. Vyhovuje mi tiež kefka, ktorá je gumená, ale má veľa malých štetiniek, ktoré namaľujú každý mihalnicu. Navyše navrchu je malá štetinková guľka, s ktorou sa skvele maľujú spodné mihalnice. 

Výdrž je celodenná, ale napriek tomu sa riasenka ľahko odličuje. Ja vám túto maskaru môžem len odporúčať. Ak na ňu niekde natrafíte, určite ju vyskúšajte. 
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára