Menu

pondelok 31. augusta 2015

Saloos *100% francúzsky zelený íl* telová a pleťová maska

Ako už určite viete, ja zbožňujem pleťové masky. Používam ich niekoľko dní v týždni a rada ich striedam. Aj v súčastnosti mám v rotácii okolo 5 masiek a jednou z nich je aj Saloos francúzsky zelený íl. Táto maska je špecifická v tom, že pred použitím ju musíte zmiešať s vodou. Jej použitie je preto trochu zložitejšie, ale na druhej strane, aspoň si môžete konzistenciu masky prispôsobiť potrebám vašej pleti.

image
Posledný mesiac som si zvykla aplikovať moje pleťové masky ráno. Po zobudení si tvár umyjem čistiacim mydlom a nanesiem si pleťovú masku. Medzitým si urobím kávičku a raňajky - čo trvá približne 10 minút a za ten čas pôsobí pleťová maska. Potom si ju zmyjem mokrým uteráčikom a môžem pokračovať v aplikovaní mejkapu. 
Avšak táto maska je výnimka, práve kvôli jej zložitejšiemu použitiu. Ráno sa mi nechce hľadať nejakú nádobku a miešať masku, preto túto masku používam väčšinou večer pred sprchou. 
V popise tejto masky sa dočítate, že je vhodná na použitie nielen na tvár, ale aj na telo. Ja som ju občas použila aj na krk a dekolt, ale úprimne - pre mňa to bolo už príliš komplikované, a preto masku používam iba na pleť. 

image
V tejto malej plastovej krabičke dostanete 80 gramov francúzskeho zeleného ílu. Íl dokáže absorbovať z pokožky toxické látky, zbaviť ju nečistôt  a nadbytočnej mastnoty. Pleť zároveň vyživuje, spevňuje, obnovuje a vyhladzuje. Okrem pleťovej masky môžete francúzsky íl použiť na telové zábaly, obklady či kúpele. 
Použitie: Íl sa má zmiešať s vodou v pomere približne 1:1, až kým sa nevytvorí hustejšia pasta. Ale ako som spomínala, masku môžete namiešať hustejšiu alebo jemnejšiu podľa vašej chuti. Ja si ju zvyčajne namiešam jemnejšiu, pretože prvý krát som si ju namiešala hustú podľa pokynov, a už po pár minútkach ma začala páliť na tvári. Ale pri jemnejšej konzistencii ju v pohode môžem mať nanesenú 20-30 minút podľa inštrukcií. Počas tohto času maska na tvári zaschne a najjednoduchšie je zmyť ju dole mokrým uteráčikom, prípadne v sprche. 
Táto maska nemá v obale takmer žiadnu vôňu, vymiešaná už vonia ako typická ílová maska - sviežo a čerstvo. Čo sa týka množstva, stačí vám naozaj malé množstvo ílu, aby ste pokryli celú plochu tváre, preto má maska naozaj dlhú životnosť.

image
Takže aký je výsledok po použití francúzskeho zeleného ílu? Sľubované je odstránenie toxínov, nečistôt a mastnoty + vyživenie, spevnenie, obnova a vyhladenie. 
Čo maska priniesla mne, je v prvom rade odstránenie mastnoty. Ja mám mastnú pleť a na konci dňa je skvelé dať si takúto masku, ktorá všetky zvyšky mazu odstráni. S tým idú ruka v ruke nečistoty. Aj tie sa z pleti zmyjú pomocou tejto masky. Toxíny veľmi posúdiť neviem, ale je pekné myslieť si, že maska pomáha aj v tomto smere. Čo sa týka ostatných uvedených podstatných mien - maska poskytne hladšiu a pevnejšiu pleti odstránením nečistôt. 
Ja vám túto masku odporúčam vyskúšať, ak máte mastnú pleť ako ja. S týmto  dokáže francúzsky zelený íl naozaj pomôcť. Kozmetiku značky Saloos si môžete kúpiť v bio obchodoch alebo online. 100% francúzsky zelený íl - telová a pleťová maska stojí okolo 4 - 5 €. 
Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára