Menu

pondelok 9. novembra 2015

Argand’Or Care *arganový pleťový olej s levanduľou*

Pleťový olej je skvelý pomocník pre mastnú pleť. O jednom oleji som tu už písala - je to pleťový olej od značky Dr. Hauschka (hodnotenie tu). Vtedy som pleťový olej vyskúšala prvý krát. Dovtedy som sa ho vždy trochu bála, keďže mám mastnú pleť, myslela som si, že aplikovať na ňu viac oleja nebude to pravé. Avšak opak je pravdou. 
Základný koncept je ten, že ak pleti dáte ráno dávku oleja, nemá už potom potrebu vytvárať ho počas dňa. Nuž a pleťové oleje sa rýchlo vstrebávajú, nezanechávajú mastný film a navyše majú aj skrášľujúce učinky. Samozrejme pri mastnej pleti to nekončí, oleje sú skvelé aj pre normálnu a suchú pokožku. 
Hoci je pleťový olej Dr. Hauschka skvelý, rozhodla som sa vyskúšať ďalšie. Do oka mi padol olej od značky Argand’Or Care, a je to konkrétne arganový pleťový olej s výťažkom z esenciálneho oleja z levandule



Argand’Or Care

Tento pleťový arganový olej je certifikovaný bio arganový olej, ktorý je ručne lisovaný. Pochádza z oblasti Arganeraie v juhozápadnom Maroku, ktorá je prírodnou biosférickou rezerváciou pod ochranou UNESCO. 
Olej má podobné zloženie ako prirodzené oleje na pokožke. Pomáha pleti zlepšiť jej ochrannú funkciu, hydratuje a harmonizuje pleť. Pokožka je vďaka nemu hladká, zamatová a chránená pred vysušovaním. Vďaka praktickému baleniu s dávkovačom ostane olej stále hygienický.
Ja som si vybrala verziu zmiešanú s levanduľou. Na výber je ešte olej s výťažkom z ruže. Táto levanduľová verzia má príjemnú, upokojujúcu a relaxačnú vôňu. Levanduľa je antibakteriálna, antivirálna, zabraňuje rastu húb na pokožke či nechtoch a taktiež bráni zapáleniu rán. Je hydratačná a upokojujúca, skrátka ako stvorená pre mastnú pokožku. 
 Použitie
Olej môžete používať ráno aj večer po poctivom vyčistení pleti (nato vám môžem odporúčať mechanickú čistiacu kefku na tvár - článok tu). Stačí vám zopár kvapiek na tvár, krk aj dekolt. Olej si jemne vmasírujte do pokožky a nechajte vstrebať asi minútku či dve. Celkovo je čas vstrebania veľmi krátky. Pri aplikácii je potrebné vynechať očné okolie. Olej nezanecháva mastný film.



Argand’Or Care

Ako vidíte na obrázku tento olej má veľmi praktické balenie. Z malej pipety si jednoducho nakvapkáte do dlaní zopár kvapiek, ktoré potom rozotriete na pokožku. Ako som už spomínala vyššie, balenie je nielen veľmi praktické, ale aj hygienické. Celkovo je balenie veľmi pekné, je pevné, sklenené a má taký klasický vintage nádych (na poličke vyzerá veľmi pekne ;)). 
Ja tento olej používam väčšinou ráno, aby som udržala pod kontrolou moju mastnú pleť. Niekedy si dám len jemnú vrstvu, ktorú moja pleť okamžite vstrebe a môžem si hneď aplikovať mejkap. Avšak keď mám viac času, aplikujem si viac kvapiek a nechám ich na pleti ako formu pleťovej masky. Robím to väčšinou vtedy, keď mám na pleti nejaké vysušené miesta. Aj v týchto prípadoch je olej skvelý a ako také intenzívne sérum funguje dokonale.
Samozrejme aj pri ostatných vyššie vymenovaných veciach - hydratácia, kontrola mazu, jemná pokožka - je skvelý. Ja vám tento olejček určite odporúčam vyskúšať, prípadne z neho bude aj skvelý darček pre dámy každého veku. Okrem účinkov si zamilujete aj jeho vôňu - výrazne levanduľovú, ktorá vám dodá pocit ako v kúpeľoch. 
Kozmetiku značky Argand’Or Care si môžete kúpiť online. Cena za Arganový olej s levanduľou (50 ml balenie, ktoré vám vydrží roky) sa pohybuje okolo 16 - 17 Eur. 
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára