Menu

nedeľa 8. novembra 2015

Rimmel - krémová ceruzka na oči - Scandaleyes/Kate

O krémovej ceruzke na oči od značky Rimmel s názvom Scandaleyes som sa blogu už zmienila (hodnotenie tu). Táto ceruzka sa mi veľmi osvedčila ako krémový podklad pod práškové tiene a preto som si ju zaobstarala aj v ďalších odtieňoch.

Vybrala som si samé hnedé odtiene, pretože tie nosím najčastejšie. Dve ceruzky sú z kolekcie Scandaleyes, jedna je z kolekcie Kate od Kate Moss. Obal je trošku iný, ale produkt je úplne rovnaký - krémový, jednoducho sa rozotiera, má krásnu pigmentáciu a tiene na ňom držia celý deň. 
Ja som si vybrala odtiene 002 Bulletproof Beige, 003 Bad Girl Bronze, 100 Rose Gold. 

Ak ste ich ešte nevyskúšali, tak vám ich vrelo odporúčam. Na výber je ešte niekoľko odtieňov :)
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára