Menu

nedeľa 6. decembra 2015

Mary Kay *lak na nechty* City Modern

Hoci mám doma asi milión lakov na nechty, do mojej zbierky neustále prúdia ďalšie a ďalšie fľaštičky. Jedným z najnovších členov sa stal lak od značky Mary Kay, z kolekcie City Modern, odtieň Berry Stylish.

Berry Stylish je sýta, vínová farba. Vo fľaštičke vyzerá trochu svetlejšie, ale nanesená je tmavšia a výraznejšia. Na pigmentovanú farbu vám stačí len jedna vrstva laku, čo ja považujem za veľké pozitívum. Často krát sa mi nechce nanášať druhú vrstvu, a s týmto lakom to ani nie je potrebné.
Štetček je dlhý a úzky. Ja mám síce v obľube tučnejšie štetce, ale aj s týmto sa dá lak pekne a bez šmúh naniesť. Výdrž je veľmi dobrá. Na obrázku mám lak už približne 4-5 dní a môžete vidieť, že ešte stále pekne drží. 
Celkovo vám teda tento lak určite odporúčam vyskúšať. Je pigmentovaný, dobre sa nanáša a vydrží. Na výber je okrem mojej vínovej farby ešte perleťová (Polished Pearls), sivá (Gallery Gray) zeleno-zlatá (Garden Terrace). 
Mary Kay City Modern lak na nechty stojí 10 € (kúpiť tu).
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára