Menu

nedeľa 24. apríla 2016

Makeup Revolution *paleta líceniek* Ultra Blush Palette

Z čisto praktického hľadiska, pre bežný život asi nikomu netreba paletu líceniek. Ja som ešte žiadnu lícenku neminula celú a zvyčajne mi jedna vydrží aj roky. Avšak keď som uvidela takú nádhernú paletu líceniek akou je Makeup Revolution Ultra Blush Palette, neodolala som. 


Makeup Revolution Ultra Blush Palette

Táto paletka má čierne lesklé balenie a obsahuje veľké zrkadlo. Vnútri nájdete 8 okrúhlych líceniek. Teda jeden odtieň je zvýrazňovač, ale ja to ako mínus neberiem, skôr naopak. Aspoň už nemusím siahať po ďalšom produkte. 
Táto paletka je dostupná v troch odtieňoch. Ja mám odtieň Sugar and Spice, kde nájdete odtiene ružovej. Ďalej máme na výber odtieň Hot Spice s broskyňovými farbami a Golden Sugar s hnedými odtieňmi, ktoré sú podľa mňa skôr bronzéri než lícenky. 


Makeup Revolution Ultra Blush Palette

Takže verzia Sugar and Spice obsahuje 6 matných ružových odtieňov, jednu lesklú ružovú a jeden lesklý zvýrazňovač. Všetky odtiene majú dobrú pigmentáciu a záleží len na vás, aký odtieň si vyberiete. Vo vrchnom rade sú skôr jemnejšie, tlmenejšie ružové vhodné na každý deň. Spodný rad obsahuje výraznejšie, letné, dievčenské farby. Zvýrazňovač ukrytý v tejto paletke je tiež skvelý. Urobí presne to, čo má - zvýrazní vďaka skvelej pigmentácii. 
Aj výdrž týchto líceniek je pekná, na mne v pohode vydržia celý deň. Ich aplikácia je tiež jednoduchá, lícenky sa dobre rozotierajú. Len si treba dať pozor pri výraznejších odtieňoch a je lepšie aplikovať ich s ľahkou rukou. 


Makeup Revolution Ultra Blush Palette

Makeup Revolution Ultra Blush Palette nemá žiadnu výraznú vôňu a zrejme ani nebude príliš vhodná na cestovanie. Avšak má iné prednosti - napríklad možnosť mixovania vlastnej farby na líčka. Ja sa často nezastavím a moja lícenka s touto paletkou je taký mix. 
Ďalšia vec, čo sa mi na paletke páči je fakt, že sa s ňou dá docieliť celkový look. Horné dva odtiene vľavo majú hnedé podtóny a preto dokážu nahradiť aj bronzér či kontúrovacie produkty. Samozrejme sú tu klasické lícenky a už spomínaný zvýrazňovač. Stačí teda vytiahnuť túto paletku a nič iné vám netreba.
Ja som si túto paletku zamilovala a určite vám ju môžem odporúčať. Ak ste teda maniačky na mejkap ako ja, Makeup Revolution kozmetiku si môžete kúpiť online. Ultra Blush Palette stojí okolo 11 eur. 
Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára