Menu

pondelok 26. mája 2014

Štetec na pleťovú masku - Brushart

Dať si masku na tvár je ako urobiť si salón krásy u seba doma. Čo ma však často odrážalo od použitia masky bola jej aplikácia. Nechcelo sa mi špiniť si prsty a väčšinou sa mi ani nepodarilo rovnomerne si masku rozotrieť. Odkedy však mám štetec na masku od značky Brushart aplikácia je úplne jednoduchá a zároveň precíznejšia. 


Tento štetec vyzerá ako malá maliarska štetka. Má pevnú rúčku a štetinky sú jemné, ale pevné. Sú hrubšie ako zvyčajné štetinky na kozmetických štetcoch, ale to musia byť. Masky sú väčšinou tuhšej konzistencie a kvôli pohodlnejšiemu nanášaniu treba menej flexibilné štetinky. Napriek tomu sú veľmi jemné k pokožke a vôbec neškriabu. 

Po každom použití štetca ho treba umyť. Budete ho musieť umývať teda dosť často, napriek tomu to so štetinkami nič neurobí. Ja ho umývam približne štyri krát do týždňa a ešte ani jedna štetinka z neho nevypadla. 


Celkové hodnotenie:

Brushart štetec na pleťovú masku je jemný, ale pevný. Nanášanie masky je s ním veľmi jednoduché a presné. Masku si môžete vytlačiť priamo na štetec a rovno aplikovať na tvár. Vôbec si nemusíte špiniť ruky. Štetec vydrží aj časté umývanie. Je malý a ľahko skladovateľný.

Kúpiť si ho môžete sa cenu okolo 2 € - TU.

Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára