Menu

utorok 8. júla 2014

Maybelline Colorama Mono - očné tiene

Newyorská značka Maybelline je známa po celom svete. Bola založená v roku 1915, takže o chvíľu už bude oslavovať 100 rokov. Jej názov vymyslel zakladateľ T.L. Williams podľa mena svojej sestry Maybel. Ich prvým výrobkom bola zmes vazelíny a uhľového prášku na stmavenie rias:


Automatická maskara ako ju poznáme dnes bola vymyslená až v 60-tych rokoch. Odvtedy však značka Maybelline prešla veľký kus cesty a dnes ponúka množstvo kozmetických výrobkov na oči, pleť a pery. V tomto príspevku si zhodnotíme jednotlivé očné tiene s názvom Colorama Mono


Maybelline Colorama očné tiene sa predávajú jednotlivo po odtieňoch, ktorých môžete nájsť okolo 30. Všetky majú saténový finiš, čiže lesklý a mierne trblietavý. Môžete ich nájsť v staršom alebo v novom balení. Veľmi často nájdete vybrané odtiene vo výpredajoch, napríklad v hypermarketoch. Colorama tiene ponúkajú na výber široké spektrum odtieňov, od svetlých béžových, cez hnedé, fialové, modré a zelené. Nájdete tam aj ružovú či zlatú. Každý odtieň je samostatne zabalený spolu so špongiovitým aplikátorom. Výhodou tohto balenia je to, že si kúpite len tie odtiene, ktoré chcete - v paletkách takú možnosť nemáte. Nevýhodou je ale skladovanie, štyri odtiene zaberú viac miesta ako jedna paleta.
 
Tieto tiene sú stredne pigmentované. Dve tenké vrstvy sú spôsob, ako dostanete plnú farbu. Textúra je ľahká a saténová, preto sa tiene dobre nanášajú na seba. Vynikajúco sa vynímajú najmä na krémových očných tieňoch od Maybelline s názvom Color Tattoo. Prečítať si o nich môžete v tomto príspevku. Pod odtiene, ktoré mám - sivá a zlatá - sa najviac hodia Color Tattoo odtiene Permanent Taupe a Eternal Gold. Tie zvýraznia farbu a vysoko predĺžia výdrž púdrových tieňov. 


Výdrž samotných tieňov je priemerná. Predĺžiť ju však nie je žiaden problém, buď pomocou krémových tieňov alebo podkladom pod očné tiene, napríklad mojim obľúbeným od Essence. Tiene sa nanášajú hladko, nedrobia sa a najlepšie sa s nimi pracuje štetcami. Aké štetce sú vhodné si prečítate v príspevku Kozmetické štetce, ktoré musíte mať

Konkrétne o odtieňoch, ktoré mám: 205 - svetlá sivo-hnedá farba a 621 - sýta zlatá farba. Oba odtiene sú lesklé a na očiach vyzerajú sviežo a mladistvo. Tento zlatý odtieň je prvý tieň, ktorý som si sama kúpila a používam ho už niekoľko rokov. Kdesi som čítala, že zlatá farba najlepšie zvýrazní hnedé oči a tento zlatý tieň tak začal moju kozmetickú výbavu. Potom som však zistila, že zlatá farba každý deň nie je pre mňa a tak sa moja zbierka začala rozrastať. Teraz nosím zlatý tieň ako zvýraznenie vnútorného kútika oka a takto som s ním spokojná. 

Sivo-hnedý tieň 205 je iný príbeh. Najprv som si myslela, že tento odtieň je taký o ničom, ale po prvom nanesení na oči som ho nosila týždeň vkuse. Je to vynikajúci tieň na rozžiarenie viečka, vytvorí skvelé pozadie pre mihalnice. Hodí na sa bežný deň - zvýrazní oči, ale ostáva jemný a ženský. 


Maybelline Colorama tiene sú lepší priemer z drogérie. Ja ich mám rada, nielen kvôli sentimentálnym dôvodom. Ľahko sa aplikujú a ak nájdete odtieň, ktorý sa vám páči, určite neostane nepoužívaný v poličke. Kozmetiku značky Maybelline si môžete kúpiť v drogériách, hypermarketoch alebo online. Colorama tiene môžete kúpiť v rozpätí 1 až 3 € (kúpiť tu). 

Celkové hodnotenie: 3,5 z 5. 

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára