Menu

nedeľa 13. júla 2014

Rimmel ScandalEyes - maskara

Nové maskary skúšam vždy s troškou strachu. Predsa len oči sú najvýraznejšie miesto na tvári a mihalnice robia veľa. Tvarujú, zvýrazňujú a zväčšujú oči. Nároky na maskaru sú teda vysoké a ako ich bude tá nová spĺňať je neisté. Určite žiadna z nás nechce skončiť s čiernymi žmolkami alebo šmuhami pod očami. Ďalej sa musí s maskarou dobre pracovať. Zvyčajne je to posledný krok očného mejkapu a zababrať ho čiernymi bodkami maskary nie je žiadna sranda. O tom, že musí dokonale obaliť každú mihalnicu a vydržať celý deň ani nehovorím. Je teda veľa aspektov, o ktoré sa zaujímam pri novej riasenke. Aká je riasenka od značky Rimmel s názvom Scandaleyes sa dočítate v tomto príspevku. 


Línia Scandaleyes je v značke Rimmel celkom dobre zabývaná. Doteraz som z tejto línie vyskúšala ceruzku na oči a farbu na oči - a obe patria medzi moje obľúbené a skvelé produkty. Ceruzka na oči je dlhotrvajúca, vodeodolná a taká krémová, že kto ju nevyskúšal, ten si to nevie predstaviť. Farba na oči v jednej vrstve poskytne vynikajúci základ pre tiene, ale v dvoch vrstvách vytvorí na očiach úplne novú textúru, ktorá je zaujímavá na pohľad a má výraznú farbu. 

Dnes prišiel na rad ďalší produkt z tejto línie, a to maskara. Rimmel nám o nej hovorí, že pre nás vyčaruje škandalózny pohľad. Aplikátoru neunikne žiadna riasa a nehrozí ani žiadne zlepovanie. Formula krému je obohatená o kolagén, ktorý dodá mihalniciam objem a keratín, ktorý ich posilní a vyživí. Kúpiť si ju môžete v dvoch odtieňoch: čiernej a extrémne čiernej. Ja som si samozrejme vybrala tú druhú možnosť. Odtieň - 001 čierna - je v tube, ktorá je celá oranžová; odtieň - 003 extrémne čierna - má čierny spodok a oranžový vrch. 

Aplikátor tejto maskary je klasický štetec s umelými štetinkami. Tie sú rovnomerne rozmiestnené po celom obvode štetca do tvaru ihlanu - čiže klasický, môj najobľúbenejší, tvar. Aplikátor je ohromne veľký, a to je trošku problém. Síce zachytí všetky mihalnice naraz, ale treba s ním pracovať pomalšie, pretože kvôli svojej veľkosti zafarbí aj miesta, ktoré nechcete. Keby bol o čosi menší, vyhovoval by mi viac. Ale na druhej strane, vám môže väčší štetec vyhovovať. Tento aplikátor by mal zachytiť každú riasu a to sa mu určite podarí. Štetinky sú veľmi dobre rozmiestnené a preto nie je žiaden problém nafarbiť každú mihalnicu. 


Samotná formula riasenky by mala byť extrémne čierna. Podľa mňa je čierna ako každá iná maskara, ktorú mám. Ako sa teda extrémne čierna líši od obyčajnej čiernej, to neviem povedať. Čo sa týka ostatných vlastností maskary, začnime žmolkami a zlepovaním. Podľa reklamy by sa vám to s touto riasenkou nemalo stať, a ja môžem potvrdiť, že to tak je. Ani raz som nemala žmolky či zlepené riasy (pri aplikácii dvoch vrstiev). Maskara dodá riasam slušný objem aj dĺžku, ale škandalóznym by som to nenazvala. Pri dvoch vrstvách vytvorí riasenka oddelené, viditeľné a hustejšie mihalnice. No a nakoniec maskara obsahuje kolagén a keratín, tie sú jednoznačne plus, ale žiadne posilnenie alebo vyživenie mojich mihalníc som si nevšimla. 


Celkovo túto maskaru hodnotím ako veľmi dobrú. Môjho favorita - Maybelline Rocket Volum, síce nepredstihla, ale napriek tomu konečný výsledok sú krásne, výrazné mihalnice. Pre mňa je aplikácia trošku ťažšia než by som chcela, ale inak má Rimmel ScandalEyes všetko, čo má dobrá riasenka mať. 

Celkové hodnotenie: 4,5 z 5.

Kozmetiku značky Rimmel si môžete kúpiť v drogérii alebo online. Scandaleyes maskara stojí od 4 do 10 € (kúpiť tu). 

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára