Menu

nedeľa 20. júla 2014

TAG: 21 otázok, pri ktorých ma lepšie spoznáte

V tomto článku nájdete 21 odpovedí na zaujímavé, vtipné aj obyčajné otázky, ktoré vám trochu poodhalia dvere do môjho sveta bez kozmetiky :)

1, Si po niekom pomenovaná? Nie, meno Lucia vybral môj otec, lebo sa mu páčilo.

2, Kedy si naposledy plakala? Mne vybehnú slzičky veľmi rýchlo a skoro vždy je to pri knihách alebo seriáloch. Naposledy to bolo pri dojímavom konci knihy Polícia od Jo Nesba.

3, Máš deti? Nie.

4, Ak by si bola iným človekom, priatelila by si sa so sebou? Hmm, ťažká otázka. Mňa treba dlhšie spoznávať, aby ma človek pochopil, ale myslím, že nakonci tejto cesty - asi áno. 

5, Používaš často sarkazmus? Sarkazmus je jediný druh humoru, ktorý ovládam.

6, Skočíš niekedy bungee-jumping? Asi nie, na to som príliš veľký bojko.

7, Aké sú tvoje obľúbené cereálie? Cookie Crisp.

8, Čo si na ľuďoch všimneš ako prvé? Ja si vždy človeka premeriam celkovo, od hlavy po päty.

9, Akú máš farbu očí? Tmavo hnedú. 

10, Horor alebo šťastný koniec? Jednoznačne horory, happy ending je pre mňa o ničom, keď už na začiatku filmu viem, že skončia happy. 

11, Obľúbené vône? Čerstvo pomletá káva, mätový čaj, škorica.

12, Leto alebo zima? Leto.

13, Počítač alebo televízor? Počítač, ani si nepamätám, kedy som naposledy pozerala telku. Vlastne, už si spomínam - Wimbledon (ale šport sa predsa neráta :)).

14, Kde najďalej od domu si bola? Bosna a Hercegovina.

15, Máš nejaký špeciálny talent? Ráta sa aj sarkazmus a bujná fantázia... ? :)

16, Kde si sa narodila? Na Slovensku.

17, Aké sú tvoje záľuby? Čítanie kníh, pozeranie seriálov, písanie blogu, pečenie, DIY.

18, Máš nejaké domáce zvieratko? Nie, ale raz by som chcela mať Corgiho ako anglická kráľovná.

19, Obľúbený film? Filmy veľmi nepozerám, ale medzi moje obľúbené patria: Búrlivé výšiny (Wuthering Heights s Tomom Hardym), Počiatok (Inception s Leom DiCapriom) a všetky Harry Potter filmy. 

20, Máš súrodencov? Mám mladšiu sestru.

21, Čo chceš byť, keď vyrastieš? Šťastná, zdravá, bohatá (mohlo by sa mi to splniť, keď mi to všetci prajú :)). 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára