Menu

nedeľa 21. septembra 2014

Bioderma - White Objective - Aplikačné pero na odstránenie pigmentových škvŕn

Jeden z problémov, ktoré trápia moju pleť sú pigmentové škvrny. Ako prvý výrobok som na ne vyskúšala sérum proti pigmentovým škvrnám od značky Diet Esthetic s názvom Xtreme Arbutin. Toto sérum bolo účinné pri aplikácii hneď po vzniku škvŕn, ale na staršie škvrny nestačilo. Bohužiaľ, škvrny na mojej pleti stále vznikajú a preto som si zaobstarala ďalší produkt na riešenie tohto problému. A v tomto príspevku si môžete prečítať moje skúsenosti s Aplikačným perom na odstránenie pigmentových škvŕn od značky Bioderma z línie White Objective


Línia White Objective má v značke Bioderma niekoľko produktov na odstraňovanie pigmentovaných škvŕn. Môžete tu nájsť Aplikačné pero, Sérum, Krém, Čistiace tonikum a Krém na ruky proti škvrnám. 

Aplikačné pero obsahuje aktívny koncentrát, ktorý odstraňuje pigmentové škvrny a zároveň pôsobí ako prevencia. Pero obsahuje patent W.O., ktorý pôsobí na hlavné príčiny vzniku pigmentových škvŕn, rozjasňuje pokožku a zjednocuje odtieň pleti. Pero tiež obsahuje kyselinu glykolovú, ktorá má pílingový účinok. Koncentrát v pere obsahuje UVA a UVB ochranu pred slnečnými lúčmi. Aplikačné pero sľubuje ľahkú aplikáciu a neviditeľnú textúru. Aplikačné pero sa predáva v 5 ml balení. 

Použitie: Aplikačné pero sa používa 2 až 3 krát denne na pigmentové škvrny. Pero môžete aplikovať na tvár, krk, ruky a iné miesta, kde sa škvrny nachádzajú. Na obale je aj varovanie, že sa po aplikácii môže vyskytnúť pocit pálenia, ale ja osobne som žiadne pálenie nezaznamenala. 

Balenie: Balenie tohto pera je vytláčacie. Produkt vychádza z balenia cez malé štetinky. Pomocou štetiniek si môžete produkt rovno aplikovať na postihnuté miesto a potom ho prstami rozotrieť. Osobne sa mi toto balenie nepáči. Tubu treba silnejšie stlačiť, aby produkt vyšiel von a navyše nedá sa s ním dobre kontrolovať, koľko produktu chcem použiť. Ja som si preto zvykla vytlačiť produkt na vrch ruky a odtiaľ aplikovať na tvár. 


Napriek tomu, že balenie je len 5 ml, vydržalo mi celkom dlho. Musím sa však priznať, že skoro nikdy som produkt nepoužila až 3 krát denne. Niekedy som ho použila dva krát, ale väčšinou len raz za deň. 

Produkt je ľahký, jemný a rýchlo sa vstrebe do pokožky. Preto je možné použiť ho aj tesne pred aplikovaním mejkapu alebo pod hydratačný krém. Na mejkap by som ho však neaplikovala, pretože by ho mohol zotrieť. 

Výsledok: S týmto aplikačným perom som viac spokojná ako s predošlým sérom od Diet Esthetic. Síce ani Bioderma si nevedela poradiť so staršími škvrnami, ale nové škvrny zlikvidovala lepšie a navyše vidím s ním aj celkové zjednotenie odtieňa pleti. Počas používania tohto pera som nemala žiaden problém s pálením alebo zlúpaním pokožky. Výsledky sú viditeľné, ale dostavili sa až po použití celého balenia, čo bolo približne po 2 mesiacoch. 

Nemôžem vám garantovať, že aktívne látky v tomto pere budú účinkovať aj na vašu pleť, ale na tej mojej zaúčinkovali. Avšak ešte stále všetky škvrny nezmizli, preto boj pokračuje ďalej.

Kozmetiku značky Bioderma si môžete kúpiť v lekárňach, drogérii alebo online. White Objective Aplikačné pero sa predáva za cenu okolo 14 - 16 € (kúpiť tu).

Celkové hodnotenie: 4 z 5.

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára