Menu

štvrtok 1. januára 2015

2014 - produkty, ktoré zahviezdili (14 najlepších produktov)

Ako na Nový rok, tak po celý rok, hovorí staré príslovie. A preto začneme rok 2015 článkom o tých najlepších produktoch, ktoré som mala možnosť počas uplynulého roka vyskúšať. Tieto produkty na mňa urobili najväčší dojem, alebo ich používam takmer každý deň, alebo sa k nim stále vraciam. 

Ak vás zaujíma, ktoré produkty sú pre mňa presný opak, kliknite si na článok 14 najhorších produktov roku 2014. A teraz bez nejakého poradia, toto sú pre mňa najlepšie produkty minulého roku:


Skincare:

1, Kokosový olej - vynikajúci pre telo, pleť, vlasy. Už ani nepočítam, koľko balení kokosového oleja som spotrebovala. Najčastejšie ho používam ako masku na vlasy, ako hydratačný olej na pleť a jednu lyžičku denne zjem pre výživu zvnútra.


2, Elisabeth Arden Skin Protectant - hustý hydratačný krém, ktorý vyživí aj tú najsuchšiu pokožku a ja ho používam takmer každú noc, ako intenzívny balzam na pery. 


3, Clinique Moisture Surge Intense - najlepší hydratačný krém pre každý deň, ktorý nádherne rozžiari pokožku. V tomto kréme sa spája intenzívna hydratácia, starostlivosť a žiarivý, mladistvý vzhľad pokožky. 


4, Mary Kay Skinvigorate - kefka, ktorá dokonale vyčistí pleť - nič viac, nič menej.


5, Garnier Micelárna voda - pomer kvalita a cena je tu najlepší zo všetkých micelárnych vôd. A samotná micelárna voda je podľa mňa najlepší prostriedok, ako si bez drhnutia odlíčiť všetok mejkap. 


Mejkap:

6, Catrice Camouflage Cream  - korektor, ktorý som použila každý deň, odkedy som si ho kúpila. Skvelé krytie a jednoduchá aplikácia.


7, Maybelline Color Tattoo - krémové očné tiene, ktorých zbierka sa postupne počas roka rozrástla. Pre mňa sú toto nielen krásne tiene, ale aj výborný podklad pod iné tiene. 


8, Rimmel Stay Mate - tento mejkap vo mne zanechal najväčší dojem, vďaka kombinácii vysokého krytia, matného finišu, dobrej konzistencie a nízkej ceny.


9, L´Oreal Super Liner - pokiaľ som neobjavila túto linku na oči, nemala som príliš rada linky. Až táto zmenila môj postoj, a to vďaka jednoduchému používaniu a výraznej farbe.


10, Rimmel Lasting Finish Airy Fairy - keď raz nájdete ten dokonalý rúž s veľkým R, ktorý sa hodí na každú príležitosť, na každý deň a viete, že ho budete používať počas ďalších rokov - viac slov netreba. Pre mňa je ten dokonalý odtieň Airy Fairy, ale okrem krásnej farby má aj krémovú konzistenciu a príjemne sa nosí.


11, Maybelline The Rocket Volume maskara - toto je riasenka, ku ktorej sa vždy vrátim. Ostatné maskary, ktoré skúšam prídu a odídu. Táto ostáva už niekoľko rokov. 


12, e.l.f. Bronzing brush - štetec na lícenku, bronzér a zvýrazňovač, ktorý používam každý deň, a bez ktorého si neviem predstaviť svoj deň. Má kvalitné štetinky, ktoré stále ostávajú hebké a vôbec nevypadávajú.


Vlasy:

13, Macadamia Natural Oil Deep Repair Masque - maska na vlasy, ktorá presne podľa názvu hĺbkovo vyživí a ozdraví vlasy. S touto maskou máte úplne iné vlasy ako bez nej.


Nechty:

14, Astor Perfect Stay - lak na nechty, ktorý vydrží a vydrží a vydrží.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára