Menu

nedeľa 15. marca 2015

Bobbi Brown *Smokey Eye Mascara*

Bobbi Brown je americká maskérka, ktorá založila svoju kozmetickú značku pred viac ako 20 rokmi. Jej prvým úspechom boli rúže neutrálnej farby, ktoré mali odtiene ako ozajstné pery. Úspech nenechal na seba dlho čakať a neskôr značku Bobbi Brown kúpila Estée Lauder. Dodnes Bobbi pod vlastným menom vyrába úspešné produkty a v tomto príspevku sa budeme rozprávať o Smokey Eye maskare

Pre Bobbi Brown je typické čierne lesklé balenie. Ani Smokey Eye maskara preto nie je výnimkou. Balenie je pevné a odolné. Celá značka Bobbi Brown má vyššiu cenovú úroveň, preto tomu zodpovedá aj balenie produktov. Dizajn je minimalistický, ale mne sa veľmi páči. Vďaka nemu produkty vyzerajú dospelo a sofistikovane. 
Názov Smokey Eye má táto riasenka preto, že má byť dokonalým doplnkom vytieňovaných očí - smokey eye look. Jej hlavné prednosti sú dokonale čierna farba a krém, ktorý perfektne oddelí mihalnice. Okrem toho sa riasenka vyznačuje dlhotrvácnosťou, žiadnym opadávaním či rozmazávaním a výdržou proti poteniu či vlhkosti. 
Dokonale čierna farba - podľa mňa je tu odtieň čiernej ako u skoro každej inej riasenky. Nemám pocit, že by táto bola tmavšia ako iné. Práve naopak, napríklad Essence I ♥ Extreme crazy volume (hodnotenie tu) je extra čierna maskara. Povedala by som, že čiernejšia ako všetky, čo som vyskúšala. 
Perfektné oddelenie mihalníc - áno. Práve toto sa mi na Smokey Eye maskare najviac páči. Každá mihalnica je perfektne oddelená a viditeľná. Maskara vďaka tradičnému, štetinkovému aplikátoru zachytí každú mihalnicu a krásne ju zviditeľní. Konzistencia riasenky je krémová a je tiež veľmi vhodná na nanesenie niekoľkých vrstiev. Ani pri druhej či tretej vrstve sa mihalnice nezačnú zlepovať dokopy. 

Aplikátor má navyše aj dobrú veľkosť a bez problémov namaľuje aj spodné mihalnice. Pri aplikácii sa mi nestáva, že by som mala riasenku okolo celých očí, ako pri niektorých iných, obrých aplikátoroch. 
Dlhotrvácnosť - áno. Ja som si túto maskaru zobrala na výlet a večer vyzerala úplne rovnako ako ráno. Maskara nie je  vodeodolná a napriek tomu vydrží bezchybne celý deň. Netreba ju kontrolovať v zrkadle, v tomto smere je skrátka dokonalá. 
Žiadne opadávanie a rozmazávanie - ďalšie áno. Riasenka vydrží celý deň bez opadávania či rozmazávania. Ani pri odličovaní sa nedrobí. Samotné odličovanie ide najlepšie s micelárnou vodou, s obyčajným odličovacím obrúskom to ide trochu ťažšie.
Vydrží potenie aj vlhkosť - áno. Spomínaný výlet, kde mi táto maskara robila spoločníka, bolo Anglicko. A aj v ich vlhkom a mokrom počasí maskara vydržala. Toto som si obrovsky cenila a aj preto mám túto riasenku veľmi rada. 

Celkové hodnotenie Bobbi Brown Smokey Eye maskary je veľmi pozitívne. Dodá oddelené mihalnice, vydrží celý deň, nerozmazáva sa a má dobrý aplikátor. Podľa názvu by sa mala hodiť s smokey očiam, ale podľa mňa sa hodí ku absolútne každému očnému líčeniu. A krásne zvýrazní oči aj keď na nich žiadne tiene alebo linku nemáte. Mne sa táto riasenka zapáčila a určite si ju niekedy v budúcnosti opäť kúpim. 
Celkové hodnotenie: 5 z 5.
Kozmetiku značky Bobbi Brown si môžete kúpiť online. Smokey Eye maskara (malé balenie) stojí okolo 10 € (kúpiť tu).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára