Menu

sobota 4. apríla 2015

SÚBOJ (púder na tvár): NYC Smooth Skin vs. Max Factor Creme Puff

SÚBOJ: dva takmer rovnaké produkty, množstvo kategórií, jeden víťaz! 
Púder na tvár slúži na zmatnenie pleti a zafixovanie mejkapu. Nedávno som si kúpila púder od Max Factor s názvom Creme Puff (môj odtieň 85 Light N Gay), ale keď som minule bola v Tescu všimla som si nový mejkap od NYC(hodnotenie čoskoro) a keď som tak skúšala aj iné produkty tejto značky, veľmi ma zaujal púder s názvom Smooth Skin (môj odtieň 704A Warm Beige). A keďže mejkap zbožňujem, kúpila som si aj ten. Keď som ich začala používať, všimla som si, že majú veľmi podobnú textúru - hladkú, jemnú a zamatovú. Oba púdre sú veľmi najemno pomleté a navyše aj rovnako dlho zmatnia pleť. Preto som si povedala, že pôjdu do súboja a uvidíme, ktorý z nich ho vyhrá. 
1, Balenie: Balenie MF je úplne tradičné, vrchnák je nasúvací a k púdru dostanete aj hubku. NYC má uzatvárateľné balenie, ale zdá sa mi, že je to celé nejako hore hlavou. Púder sa otvára zvrchu a potom ho treba otočiť. Navyše obsahuje malé zrkadielko. Oba púdre majú obal z plastu, ale MF je omnoho tvrdší. Na druhej strane na cestovanie je lepší NYC, lebo MF púder sa môže ľahko sám otvoriť. Víťaz = MF.
2, Vôňa: Túto kategóriu pridávam iba preto, že MF púder má v sebe pridaný aj parfum, a hneď po otvorení vám vôňa udrie do nosa. Ja tam cítim mydlo, alebo prací prostriedok, takže víťazom tejto kategórie je = NYC (žiadna vôňa).
3, Odtiene: MF púder nám ponúka na výber viac ako 10 odtieňov, všetko od tmavej, stredných odtieňov až po svetlé farby. V obchode som videla len dva odtiene púdra od NYC a myslím, že maximálne majú tri odtiene, všetky strednej farby, nič príliš tmavé alebo svetlé. Túto kategóriu jednoznačne vyhráva = MF.
4, Výdrž: Ako som spomínala na začiatku článku, oba púdre majú rovnako dobrú výdrž a zmatnia pleť na niekoľko hodín. Aj keď sa mi občas zdá, že dlhšie to potiahne NYC púder, pre mňa je výsledkom tejto kategórie = zhoda.
5, Konzistencia: Oba púdre sú rovnako jemno pomleté a práve preto sú veľmi podobné. Púdere sú jemné a nesedia na pokožke. Preto sa aj v tejto kategórii = zhodujú.
6, Pigmentácia: V tejto kategórii sa už rozdiel nájde. NYC je viac pigmentovaný púder ako MF. Ak chcete, aby váš púder aj čiastočne kryl, potom je lepšou voľbou NYC. Ak chcete ľahší púder len na zmatnenie a fixáciu a dodatočné krytie nepotrebujete, vyberte si MF. Ja preferujem vyššie krytie, a preto je u mňa víťazom = NYC.
7, Cena a dostupnosť: NYC Smooth Skin púder stojí okolo 4 € a kúpiť si ho môžete v niektorých drogériách a napríklad aj v Tescu. Značku Max Factor si môžete kúpiť v drogériách či online, Creme Puff púder stojí okolo 5 - 6 €.
8, Veľkosť: NYC púder má 9,4 g a MF je 21 gramový. V pomere s cenou sa viac oplatí = MF.
Záverečné skóre je MF = 5 bodovNYC = 4 body.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára