Menu

piatok 26. septembra 2014

L´Oreal - Triple Active Eyes - očný krém

Podľa môjho názoru by sa starostlivosť o očné okolie nemala začínať až pri prvých vráskach. Každodenné líčenie a odličovanie, v spojení so znečisteným prostredím či žiarením monitorov dávajú očnému okoliu veľmi zabrať. A preto jednoduchý hydratačný krém, ktorý vyživí a ochráni pleť okolo očí, má mať svoje miesto v kozmetickej výbave. A práve o takomto kréme bude tento príspevok. Značka L´Oreal má vo svojej línii Triple Active aj očný krém


L´Oreal Triple Active Eyes je očný krém s trojitým účinkom na očné okolie. Tento krém má dodať pokožke hydratáciu, ochranu a rozjasnenie. Očný krém je určený pre mladú pleť, ktorú ešte netrápia vrásky. Má ľahkú textúru, obsahuje vitamín E a očné okolie hydratuje po dobu 24 hodín. Používa sa ráno aj večer na pokožku okolo očí. Balenie je 15 ml.

Línia Triple Active má v značke L´Oreal pomerne veľké zastúpenie. Okrem očného krému tu môžete nájsť denné a nočné hydratačné krémy, pleťové vody, čistiace utierky, hydratačné tonikum, spevňujúci krém, pleťové mlieko a ďalšie. Ja som už vyskúšala Nutrition krém na tvár a veľmi sa mi zapáčil. Aj preto som sa rozhodla, že budem pokračovať v objavovaní tejto línie a zaobstarala som si očný krém. 


Triple Active Eyes očný krém má bielu farbu a jemnú konzistenciu. Veľmi dobre sa vstrebáva do pokožky a za pár sekúnd ho na pleti už nebude cítiť. Môžete si ho aplikovať aj tesne pred nanesením očného mejkapu a nebude to žiaden problém. Jeho vôňa je jemná, ale vôbec sa nepodobá na Nutrition krém, ktorý mám. 

Prvá funkcia tohto krému je hydratácia. A túto úlohu krém splní veľmi dobre. Pri používaní tohto krému nemám žiadny problém s vysušeným očným okolím. Tvrdenie "24 hodín" neviem overiť, ale pocit pohodlia a hydratácie trvá od rána až do ďalšej večernej aplikácie. 

Druhá funkcia je ochrana pokožky pred vysušovaním, starnutím či voľnými radikálmi. Za týmto účelom krém obsahuje vitamín E. Či krém spĺňa aj túto úlohu, to by som ho musela používať asi roky, ale počas terajšieho používania nemám s pokožkou okolo očí žiaden problém. 

Tretia funkcie je rozjasnenie očného okolia. Neviem presne, čo má byť myslené touto funkciou, pretože tento krém na kruhy pod očami príliš nezaberá. Na ozajstné rozjasnenie mi zatiaľ najlepšie sadol očný krém od Avonu - Truly Radiant. Ten si dokázal poradiť s kruhmi pod očami. Tu je rozjasnenie len vo forme hydratovanej pokožky, ktorá je prirodzene zdravo vyzerajúca.


Ja považujem tento krém za ďalší dobrý výrobok. Nielen z línie Triple Active, ale aj celkovo. Používanie tohto očného krému je ľahké, dobre sa vstrebáva a skvele hydratuje očné okolie a to je presne to, čo práve potrebujem. Používam ho ráno aj večer a moja pokožka okolo očí je s ním úplne v poriadku - je taká, aká by mala byť. Krém vám preto odporúčam, je to dobrá starostlivosť o mladé oči. Ale ak vás trápia vrásky alebo kruhy pod očami, asi bude lepší iný krém. 

Kozmetiku značky L´Oreal si môžete kúpiť v drogérii alebo online. Triple Active Eyes očný krém sa predáva za cenu okolo 5 - 6 € (kúpiť tu). 

Celkové hodnotenie: 5 z 5.

Ak chcete byť informované o nových hodnoteniach, lajknite si hodnotenia-kozmetiky na FB

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára